nieuwe mozilla suite??
-
nieuwe mozilla suite??
Hallo
Komt er nu ook een nieuwe of vernieuwde Mozilla suite?
Ik word helemaal opgewonden van al die nieuwe dingen geluiden van Firefox
groet
Michiel E. Smilde
Komt er nu ook een nieuwe of vernieuwde Mozilla suite?
Ik word helemaal opgewonden van al die nieuwe dingen geluiden van Firefox
groet
Michiel E. Smilde
-
Een nieuwe versie van de Mozilla Suite (v1.8) komt er wel, maar je moet wel geduld hebben. Deze staat gepland rond maart volgend jaar en moet ongeveer rond Firefox 1.1 verschijnen. Hierin zitten weer wat snelheidsverbetenigen en is de renderingsengine weer wat verbeterd (een aantal CSS3 technieken worden dan ondersteund)
-
-
-
l10n houdt zich bezig met het vertalen van producten en websites. De huidige Mozilla moet door vertalers zelf in elkaar gezet worden. Als het goed is worden toekomstige Mozilla versies geregeld vanuit mozilla.org, net zoals dat nu al gaat met Firefox.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
-
- Beheerder
Al schijnen de alpha-versies van Mozilla 1.8 al wel heel behoorlijk te zijn. Dus die kun je volgens mij best eens uitproberen (mits niet gebruikt voor mission-critical zaken uiteraard).Gert-Paul schreef:Een nieuwe versie van de Mozilla Suite (v1.komt er wel, maar je moet wel geduld hebben. Deze staat gepland rond maart volgend jaar en moet ongeveer rond Firefox 1.1 verschijnen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Die is alleen niet in het Nederlandsnirwana schreef:Al schijnen de alpha-versies van Mozilla 1.8 al wel heel behoorlijk te zijn. Dus die kun je volgens mij best eens uitproberen.

Ik snap trouwens ook niet waarom de Nederlandse versie niet onder versie 1.7.2 en 1.7.3 staan. We gebruiken nu de versie voor 1.7, die het prima doet overigens.
-
Als het goed is wordt binnenkort ergens l10n samengevoegd met de branch. Vanaf dan kunnen we nl-NL gaan produceren denk ik.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
-
Half december komt er een officiele release voor Mozilla versie 1.7.5. Deze release zou een aantal bugfixes bevatten.
Wanneer Mozilla 1.8 uit komt is niet bekend. Momenteel test ik thuis de bèta van 1.8, en het bevalt me prima.
Wanneer Mozilla 1.8 uit komt is niet bekend. Momenteel test ik thuis de bèta van 1.8, en het bevalt me prima.
In use: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.3) Gecko/20040910
-
1.8 komt samen met FF 1.1. Maart waarschijnlijk. (1.9 komt samen met FF 1.5 en 2.0 met FF 2.0. Allemaal nog volgend jaar als het goed is.)