Nee. Ik test hem niet, maar ben wel benieuwd in hoeverre ze dingen aan Firefox toegevoegd hebben. Als ik dit er ook nog naast zou doen, zou ik wel erg veel te doen hebben..
Dus ja, in een verslag (uiteraard met screenshots) heb ik wel zin!
Ik moet het nog allemaal ontdekken, maar iets waar ik al over gelezen heb is een "bekijk pagina zoals in Internet Explorer" functie, wat ik erg goed vind want ik heb mijn eigen IE verwijderd en soms nodig bij webdesign activiteiten.
fruitcake schreef:Ik moet het nog allemaal ontdekken, maar iets waar ik al over gelezen heb is een "bekijk pagina zoals in Internet Explorer" functie, wat ik erg goed vind want ik heb mijn eigen IE verwijderd en soms nodig bij webdesign activiteiten.
Voor Firefox bestaat er een IEView-extensie, dus nieuw is het niet hoor.
Je kan IE trouwens nooit volledig verwijderen (behalve als je een ander OS gaat gebruiken...)
fruitcake schreef:Ik moet het nog allemaal ontdekken, maar iets waar ik al over gelezen heb is een "bekijk pagina zoals in Internet Explorer" functie, wat ik erg goed vind want ik heb mijn eigen IE verwijderd en soms nodig bij webdesign activiteiten.
Voor Firefox bestaat er een IEView-extensie, dus nieuw is het niet hoor.
Je kan IE trouwens nooit volledig verwijderen (behalve als je een ander OS gaat gebruiken...)
Okay, die extensie had ik nog niet ontdekt.
Wat betreft IE: als je IEradicator gebruikt blijft er niet genoeg over om webpagina's mee te bekijken, en daar hebben we het hier natuurlijk over...
Ik vraag me af om die Netscape functie helemaal hetzelfde is als die van de IEView-extensie, maar het nut is iig hetzelfde.
EDIT: Ik heb er net nog meer over gelezen en het is dus gewoon IE in Netscape. Per website kun je instellen of je de IE engine of Gecko wilt gebruiken.
Ik test de nieuwe browser van Netscape ook.
En ik vind hem beter dan Firefox 1.0 zeker omdat de Netscape browser wel goed over weg kan met VBscript en ActiveX.
Alleen die groene kleur afschuwelijk.
Jammer voor de Firefox browser maar als Netscape zo door gaat dan wordt het mijn standaard browser.
Netscape heeft een dubbele rendering engine. Trident van IE en Gecko van Mozilla als ik me niet vergis. Dus waarschijnlijk ben je dan even onveilig als met IE.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Anne schreef:Netscape heeft een dubbele rendering engine. Trident van IE en Gecko van Mozilla als ik me niet vergis. Dus waarschijnlijk ben je dan even onveilig als met IE.