Altijd op de hoogte van de WK voetbal standen
-
Altijd op de hoogte van de WK voetbal standen
Wie bij de komende voetbalkampioenschappen tijdens het werk of thuis ,op de pc toch op de hoogte wil blijven van de wedstrijden,... moet de extensie Footiefox Installeren.
Met Footiefox is het mogelijk om in 18 Europese leagues en bij het Wereldkampioenschap voetbal van de doelpuntenstand op de hoogte te blijven.
Na installatie is Footiefox zichtbaar op de statusbalk van Firefox. Wanneer er een doelpunt wordt gemaakt krijgt de gebruiker een melding in beeld en geluid.
Download
Met Footiefox is het mogelijk om in 18 Europese leagues en bij het Wereldkampioenschap voetbal van de doelpuntenstand op de hoogte te blijven.
Na installatie is Footiefox zichtbaar op de statusbalk van Firefox. Wanneer er een doelpunt wordt gemaakt krijgt de gebruiker een melding in beeld en geluid.
Download
-
Ik heb dit geinstalleerd, maar het werkt niet.
Versie firefox: 1.5.0.4
Ik krijg wel het programma geinstalleerd. Het staat rechtsonder in de browser. Maar als er gescoord wordt ofzo, krijg ik geen melding. Helemaal niets.
Kan iemand mij hiermee helpen?
thnx in advance
Na een paar uur zoeken, heb ik het probleem gevonden
Ik krijg wel het programma geinstalleerd. Het staat rechtsonder in de browser. Maar als er gescoord wordt ofzo, krijg ik geen melding. Helemaal niets.
thnx in advance
-
- Moderator
Zie ook de MozBrowser startpagina.cysoon schreef:Vetcool aasgier, bedankt!![]()
![]()
![]()

Wat was het probleem en heb je ook de oplossing?sharky schreef:Ik heb dit geinstalleerd, maar het werkt niet.
thnx in advance
-
-
-
Had het ook zo ingesteld en misschien dat dan ook Par en Eng nu onderin staan, maar dat veranderde. Aangezien ik niet alle vlaggen ken vind ik het jammer (bug) dat de naam van een land niet wordt weergegeven terwijl wel die moglijkheid er is...aasgier schreef:Je moet wel landen waar je uitslagen van wilt zien selecteren en
heb je in het optiemenu in het tabblad Alarm wel alle wedstrijden aangevinkt ?
ik zie nu onderaan het vlaggetje van Par en Eng staan met de stand = - , -
-
-
Bij mij doet ie het uitstekend, en vandaag was het af en toe schrikken van het geluid van de goals! En daarna de pop-up met de melding voor wie het doelpunt was. En als je het laat roteren zie je alle standen voorbij komen.
Nadelige bijkomstigheid: ik krijg zojuist ongevraagd een pop-up, met de Duitse tekst, of ik toch niet liever naar de tv wilde kijken...!
Nadelige bijkomstigheid: ik krijg zojuist ongevraagd een pop-up, met de Duitse tekst, of ik toch niet liever naar de tv wilde kijken...!
Hartelijke groeten,
Liesje
Ik ben er niet voor in de wieg gelegd, maar ik vind het wél leuk!
Liesje
Ik ben er niet voor in de wieg gelegd, maar ik vind het wél leuk!
-
-
-
Ook in het Fries
Bij het uitkomen van versie 1.0.7 is er ook een Friese versie ingebakken