Na een klein probleem kreeg ik tijdens het opnieuw opstarten steeds het volgende scherm te zien vooraleer ik eender wat kon doen. Mijn startpagina is trouwens Google.
Na het opkuisen van Cache / geschiedenis / cookies bleef dit scherm toch verschijnen.
Omdat ik in de status-bar een Error zag verschijnen op de plaats waar mijn Minimeter extensie met het icoontje van mijn huidige internet provider (Scarlet) moest staan; heb ik de Minimeter extensie verwijderd.
Ik kon daarna weer gewoon opstarten zonder dat het Certificatiescherm verscheen.
Het blijkt nl. dat deze extensie standard na het installeren de bovenste optie (Skynet ADSL) aanneemt. Indien dan toevallig de extensie geactiveerd is krijgt men dat Verificatie scherm te zien.
Om de een of andere reden had deze extensie terug die bovenste optie (Skynet ADSL) gekozen zodat ik FF niet kon opstarten zonder eerst een keuze gemaakt te hebben wat betrreft die verificatie.
Misschien kan de ontwerper hier iets op vinden zodat de eens gemaakte keuze wat betreft de provider steeds bovenaan blijft staan, daar waar nu Skynet ADSL bovenaan staat als eerste keuze in de lijst.