Is er ergens een extensie voor het knippen en plakken in Firefox.
Ik weet dat er een is geweest met de naam trivial. Maar deze is nergens meer te downloaden.
Extensie plakken en knippen
-
-
wat bedoel je met knippen en plakken?
je kan binnen firefox ook gebruik maken van de standaard windows toetencombinaties voor knippen en plakken
crtl + c = copieren
crtl + x = knippen
ctrl + v = plakken
of je vindt deze functies ook onder het menu 'bewerken' of via de rechtermuisknop, maar dat is waarschijnlijk niet echt wat jij zoekt?
je kan binnen firefox ook gebruik maken van de standaard windows toetencombinaties voor knippen en plakken
crtl + c = copieren
crtl + x = knippen
ctrl + v = plakken
of je vindt deze functies ook onder het menu 'bewerken' of via de rechtermuisknop, maar dat is waarschijnlijk niet echt wat jij zoekt?
-
- Moderator
Die wordt inderdaad niet meer ondersteund.Bennyr schreef:Is er ergens een extensie voor het knippen en plakken in Firefox.
Ik weet dat er een is geweest met de naam trivial. Maar deze is nergens meer te downloaden.
Wat wil je er precies mee?
Als het je alleen om de buttons Knippen, Kopiëren en Plakken te doen is, die kun je ook zo op je werkbalk zetten: Rechtsklikken in de werkbalk -> Aanpassen --> de desbetreffende icoontjes in je werkbalk slepen --> Klaar.
Succes.
Edit:
Toen ik dit postte, had ik de reactie van Wieter nog niet gezien.
Ik persoonlijk vind het ook veel handiger om het via het contextmenu (rechtsklikken) te doen. Maar ieder zijn meug natuurlijk.

-
zoek je deze extensie http://www.extensionsmirror.nl/index.ph ... 68&hl=copy
genaamd DeviantCopyPaste 0.6,
Add deviantART functionality to copy/paste
genaamd DeviantCopyPaste 0.6,
Add deviantART functionality to copy/paste
-
<a href="http://www.extensionsmirror.nl/index.ph ... Trivial</a>
En hier is degene die je zoekt
En hier is degene die je zoekt