Hoi,
Ik heb de Infolister-extensie (TB) gedownload en geïnstalleerd, maar hij blijft in het engels, hebben anderen daar ook problemen mee.
De locale-files zijn wel allemaal vertaald
Zie ook hier wat de extensie doet
Infolister
-
-
Ik heb infolister in FF(NL 1.06) geinstallerd en daar is tie volledig NL
Daarna zelde extensie in TB(En DPA ) geinstalleerd en dan is tie in de engelse taal.
Daarna zelfde extensie geinstallerd in TB (NL 1.06) en dan is tie weer volledig Nederlands.
Werk jij soms met een EN versie van TB met een geinstalleerd NL taalpakket ?
Daarna zelde extensie in TB(En DPA ) geinstalleerd en dan is tie in de engelse taal.
Daarna zelfde extensie geinstallerd in TB (NL 1.06) en dan is tie weer volledig Nederlands.
Werk jij soms met een EN versie van TB met een geinstalleerd NL taalpakket ?
-
Je moet eigenlijk eens kijken op welke waarde de instelling general.useragent.locale staat. Dit moet nl-NL zijn om een extensie de Nederlandse taal te laten krijgen.
In Thunderbird kun je het bestand user.js hier voor gebruiken of de About:Config-extensie gebruiken.
In Thunderbird kun je het bestand user.js hier voor gebruiken of de About:Config-extensie gebruiken.
Laatst gewijzigd door Gert-Paul op 29 juli 2005, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
I suppose you wanted to add your message in this topic? This topic is about a translation of Infolister not working in Thunderbird, not about translations of Back To Top.goofy schreef:I just built a localized version here :
http://goofy37.perso.cegetel.net/backto ... es-1.0.xpi (of course I have added the fr-FR ███
and the localized description) So you have just to add the nl-NL locale and send the whole stuff to the author with some explanations.
Enjoy
Thanks anyway

-
Daar is hij bij mij ook in het nl-NLaasgier schreef:Ik heb infolister in FF(NL 1.06) geinstallerd en daar is tie volledig NL[/qoute]Bij mij nu ook (FF 1.06 NL)
Daar krijg ik hem niet geïnstalleerd. "Geen geldig installatiebestand" of iets dergelijks krijg ikaasgier schreef:Daarna zelfde extensie geinstallerd in TB (NL 1.06) en dan is tie weer volledig Nederlands.
Nee, beiden de officiele 1.06 NL versiesaasgier schreef:Werk jij soms met een EN versie van TB met een geinstalleerd NL taalpakket ?
EDIT: even een duwtje in de rug en wat layout aangepast
Probleem nu is dat hij het wel in FF doet, maar in TB wil hij gewoon niet, "geen geldig installatiepakket"
-
Dit was inderdaad het euvel, nu rest alleen de vraag: Hoe kan dat bij een TB-NL op en-US staan?Gert-Paul schreef:Je moet eigenlijk eens kijken op welke waarde de instelling general.useragent.locale staat. Dit moet nl-NL zijn om een extensie de Nederlandse taal te laten krijgen.
Is dat vergeten met vertalen?