Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Ik had ook problemen met de combinatie FF 1.06 en TabMix (ik zag zelfs helemaal geen tabs meer), maar gelukkig had ik de TabMix 0.1.4 nog, en die doet het uitstekend.
Bedankt HansF. Dankzij jouw berichtje kwam ik op het idee om eens verder te zoeken en zo kwam ik uit op de homepage van Tab Mix Plus. Daar vandaan heb ik versie "Tab Mix Plus v0.2.4 Beta" gedownloaded. Deze werkt wel uitstekend in FF1.0.6.
ik heb net naar 1.0.6 geupgrade, prima allemaal, gene problemen eigelijk met de beschreven problemen.
alleen in options - advanced - upgrade meld firefox dat ie geen updates voor extensies kon vinden maar wel problemen ondervond met het vinden van de volgende extenties: tabmix. dus ik ging op zoek naar de website daarvan.
nu zijn mijn eerdere ervaringen met tabmix dat veel sites het te download hebben en ik daardoor elke keer het gevoel heb niet bij de echte te zijn. weet iemand deze wel?
trouwens, ik heb dit wel vaker bij extensies. jammer dat er niet een duidelijke plek is waar je de website van de échte maker kan vinden om de echte (updates van) extensie te krijgen. of zie ik wat over het hoofd?
als je voor extensies de website van de maker zoekt dan kun je het beste hier kijken http://www.extensionsmirror.nl/ hier wordt in de meeste gevallen de homepage van de maker vermeld.
Gelijk met de upgrade naar FF1.0.6 heb ik een nieuw thema geïnstalleerd, Brushed 0.9.9.5. Nu ik op de homepage van de maker van Brushed lees dat dit thema diverse problemen met TabMix kan veroorzaken, ligt wellicht daar de oorsprong van mijn oorspronkelijke problemen. Hoe het ook zij, Tab Mix Plus werkt prima i.c.m. FF1.0.6 en Brushed.