Cookie Toggle 0.81
-
-
Hey JimB,
Op de homepagina van Cookie Toggle staan een aantal interessante dingen, zoals:
Veel plezier ermee
Op de homepagina van Cookie Toggle staan een aantal interessante dingen, zoals:
Cookie Toggle toolbar button with cookies on: (dus cookie toggle knop met cookies aan)
Cookie Toggle toolbar knop with cookies off: i](dus cookie toggle werkbalk met cookies uit)[/i]

Veel plezier ermee
-
Ja, dom van mij ik heb niet naar de Homepage gegaan, omdat ik veronderstal dat er toch altijd voldoende info via de ext. zelf te weten te komen is als ze eenmaal geinstalleerd is, en zeker bij een extensie die de eenvoud zelve is.
Dit zijn de makers van de extensie dan toch vergeten. Twee onnozele icoontjes met on en off ernaast in het Cookie Toggle Options menu was voldoende geweest trouwens. Want nu weet ik het dan wel, maar wie zegt dat ik dat dan nog weet binnen enkele maanden.... in de veronderstelling dat ik die extensie bvb. niet zoveel gebruik. Bedankt alvast.
Dit zijn de makers van de extensie dan toch vergeten. Twee onnozele icoontjes met on en off ernaast in het Cookie Toggle Options menu was voldoende geweest trouwens. Want nu weet ik het dan wel, maar wie zegt dat ik dat dan nog weet binnen enkele maanden.... in de veronderstelling dat ik die extensie bvb. niet zoveel gebruik. Bedankt alvast.
-