2e wikipedia extensie

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
wieter
    unknown unknown

2e wikipedia extensie

Bericht door wieter »

hey allen,

ik had hier tot vanavond een andere fijne wikipedia extensie draaien, ja het al eerder moeten melden, shame on me :oops:

Maar nu is mijn vraag:
Die draaide hier al enkele dagen in de soep, dus ik wou die deze avond herïnstalleren, uninstal, herstart geen probleem, maar nu heb ik daar geen copie meer van en ik weet niet meer wat de naam, auteur of plek waar ik die gevonden heb was ... :s heb het web al afgeschuimd maar ik vindt het niet meer :roll:

Vandaar mijn vraag, iemand een idee?

edit:
misschien wel handig om te vertellen wat de juiste functies ware :wink:
Dit was eigelijk een extra toolbar die alleen verscheen als je op wikipedia paginas zat en die eigenlijk alle wikipediafuncties (edit, login, watch, categorie's, zelfde onderwerp in andere talen, discuss, etc) in één werkbalk samenvatte en de mogelijkheid gaf om de linker en bovenbalk in wikipedia dan ook te verbergen waardoor je meer plaats had voor de artikels...
Heel handig en ik mis hem nu al :cry: iemand een suggestie?
nirwana
Beheerder
    unknown unknown

Bericht door nirwana »

Ik denk toch dat je deze bedoelt:
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=4350
http://wikipedia.mozdev.org

Tip: installeer niet de standaard-versie, maar pak een nieuwere:
http://wikipedia.mozdev.org/history.html
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
wieter
    unknown unknown

Bericht door wieter »

waauw jij bent snel!, mercikes :D

neen, dat is nu net het probleem, dat is hem niet :? daarom had ik de '2e' in de topic titel gezet ;-)

ik had ze alletwee geïnstalleerd, en http://wikipedia.mozdev.org/ biedt een aantal mooie zeer handige edit functies aan, maar de extensie die ik bedoel had veel uitgebreidere mogelijkheden om te switchen naar andere talen en om de wikipedia navigatiebalk en de topbalk te 'verwijderen' waardoor er meer plaats vrij kwam voor de artikels.
Het was dus eigenlijk een extensie die veelmeer voor de lezer dan voor de schrijver geschreven was

(maar alle links die ik vindt gaan terug naar 'schrijvers extensie' :s)
nirwana
Beheerder
    unknown unknown

Bericht door nirwana »

wieter schreef:neen, dat is nu net het probleem, dat is hem niet :? daarom had ik de '2e' in de topic titel gezet ;-)
Ik had nog willen vragen welke 2e je bedoelde, want ik ken er helaas maar 1.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Lode
    unknown unknown

Re: 2e wikipedia extensie

Bericht door Lode »

wieter schreef:en de mogelijkheid gaf om de linker en bovenbalk in wikipedia dan ook te verbergen waardoor je meer plaats had voor de artikels...
dit lijkt op een greasemonkey script en extensie in één ?
maar nee, ik heb ook gene idee, hij klinkt wel leuk though :)
sc00zy
    unknown unknown

Bericht door sc00zy »

Kijk anders eens in je prefs.js, misschien dat je daar wat info omtrent de extensie kunt vinden zoals de naam.
wieter
    unknown unknown

Bericht door wieter »

jep was inderdaad een zeer leuke extensie, maar ik had jullie dat beter verteld toen ik nog wist hoe ze heette of waar ze te vinden is :roll:

@ sc00zY
nope in mijn prefs.js is ook niks meer terug te vinden. Ik ben ook even manueel door mijn extensionsmap gegaan, maar ook daar vindt ik geen resten (en in mijn 4maanden oude backup stond ie blijkbaar nog niet in :roll: )

iemand nog andere suggesties waar er eventueel nog extensie resten zou kunnen zitten?
wieter
    unknown unknown

Bericht door wieter »

ok dans feest en juich deze donkere werk zaterdagavond is ondanks het weinig verzette werk toch nuttig geweest:

Ik heb de 2e wikipedia extensie teruggevonden! :-D

Alleen blijkt ze niet te werken in mijn huidig profiel :s Vermoedelijk om dezelfde reden als waarom hij er een paar maand geleden ineens verdwenen was :s

Binnenkort eens alles overzetten dan maar.

Voor de geïnteresseerden een screenshot van de twee toolbars in een nieuw profiel:
Afbeelding

edit:
link vergeten, haast u dus allen naar http://sourceforge.net/projects/wikitools
enjoy :wink:

edit bis:

voor de geïnteresseerden, deze conflicteerd dus waarschijnlijk met één van volgende extensies
BBCode 0.4.1
CustomizeGoogle 0.24
DerBrowserTimer 0.4
Disable Targets For Downloads 1.0
Download Manager Tweak 0.6.6
Download Statusbar 0.9.2
fireFTP 0.88.3
FoxyTunes 1.1.1
Launchy 3.9.0
Launchy 4.0.0
Linky 2.6.0
ListZilla 0.5.1
Magpie 3.1.2
MediaPlayerConnectivity 0.4.0
QuickNote 0.6.0.1
Research Buddy 1.01
SessionSaver .2 0.2.1.027
TargetAlert 0.8.8
TorrentBar 0.8.1
Translation Panel 1.4.13.0.1
Wikipedia Toolbar 0.7+

ik zal na den tweede zit wel eens uitzoeken met welke juist (tenzij iemand mij voor is natuurlijk;-)
Lode
    unknown unknown

Bericht door Lode »

hier werkt ie ook niet lekker. maar goed, als je op z'n home kijkt is t ook nog alpha. geen options menu, en kennelijk niet zo lekker (met andere extenties) werkend.