Dat houd in, nóg ene toolbar :p Maar wel een leuke leek mij, in ieder geval de moeite waard om te proberen. Enige mindere wat mij opviel was dat het een vrij grote toolbar is die niet met een sneltoets aan/uit te zetten is. Echter toen ik bij de options ging kijken vond ik een fantastische optie, namelijk, laad de toolbar alleen als de url van de website hetvolgende bevat: "wiki". Nou prima dus, alleen het werkte niet bij mij

Ik weet niet of anderen hier ook ervaring mee hebben, maar ik heb toch niet zo heel veel zin in deze extra toolbar als ie niet makkelijk aan/uit kan. Dan wel via een sneltoets dan wel via zo'n mooi truukje als wat komt er in de url voor.
Op de website van de extensie is trouwens ook te lezen dat er naar nieuwe ontwikkelaars wordt gezocht, wellicht is ie er mee gestopt?
Een nederlandse vertaling zou trouwens ook wel leuk zijn

Ik heb zelf noch de kennis noch de tijd op dit moment om me er echt in te verdiepen (het maken zelf of het maken van een vertaling). Alleen wellicht dat er anderen zijn hier die zo'n extensie ook wel leuk vinden en er wel tijd in willen steken?