Vandaag is Sage 1.3.2 uitgekomen. Het is een bugfix release (met enkel nieuwe talen). Het updatemechanisme is (intern) wel wat aangepast, dus het is aangeraden deze versie te installeren.
http://sage.mozdev.org/install/
Sage 1.3.2
-
-
Ik heb Sage 1.3.1 geïnstalleerd staan. Als ik in het menu van Firefox kies voor Extra | Extensies, dan Sage aanklik en kies voor bijwerken, dan krijg ik een venster waarin staat dat het bijwerken niet mogelijk is...
Als ik Sage 1.3.1 deïnstalleer, en vervolgens 1.3.2 installeer - ben ik dan alle gegevens kwijt?
Als ik Sage 1.3.1 deïnstalleer, en vervolgens 1.3.2 installeer - ben ik dan alle gegevens kwijt?
-
nee, die blijven bewaard in je profiel (prefs.js en bookmarks.html).bavel schreef:Ik heb Sage 1.3.1 geïnstalleerd staan. Als ik in het menu van Firefox kies voor Extra | Extensies, dan Sage aanklik en kies voor bijwerken, dan krijg ik een venster waarin staat dat het bijwerken niet mogelijk is...
Ik weet trouwens niet waarom die update niet werkt, want opzich moet er bij mozilla update gecontroleerd worden op de nieuwe versie die daar beschikbaar is. Als dat toch niet werkt kun je ook Sage 1.3.2 over de oude installeren, want dat gebeurd ook bij een update.