Sage 1.3.2

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
ByteWarrior
    unknown unknown

Sage 1.3.2

Bericht door ByteWarrior »

Vandaag is Sage 1.3.2 uitgekomen. Het is een bugfix release (met enkel nieuwe talen). Het updatemechanisme is (intern) wel wat aangepast, dus het is aangeraden deze versie te installeren.

http://sage.mozdev.org/install/
bavel
    unknown unknown

Bericht door bavel »

Ik heb Sage 1.3.1 geïnstalleerd staan. Als ik in het menu van Firefox kies voor Extra | Extensies, dan Sage aanklik en kies voor bijwerken, dan krijg ik een venster waarin staat dat het bijwerken niet mogelijk is...
Als ik Sage 1.3.1 deïnstalleer, en vervolgens 1.3.2 installeer - ben ik dan alle gegevens kwijt?
Gert-Paul
    unknown unknown

Bericht door Gert-Paul »

bavel schreef:Ik heb Sage 1.3.1 geïnstalleerd staan. Als ik in het menu van Firefox kies voor Extra | Extensies, dan Sage aanklik en kies voor bijwerken, dan krijg ik een venster waarin staat dat het bijwerken niet mogelijk is...
Als ik Sage 1.3.1 deïnstalleer, en vervolgens 1.3.2 installeer - ben ik dan alle gegevens kwijt?
nee, die blijven bewaard in je profiel (prefs.js en bookmarks.html).

Ik weet trouwens niet waarom die update niet werkt, want opzich moet er bij mozilla update gecontroleerd worden op de nieuwe versie die daar beschikbaar is. Als dat toch niet werkt kun je ook Sage 1.3.2 over de oude installeren, want dat gebeurd ook bij een update.