Er is goed nieuws en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat ik de signature en screenshots van Scoozy weer zie!
Het slechte nieuws is dat sinds gisteren mijn standaardprofiel (default + wat aanpassingen en een stuk of tien extensies) aan gort is. De knoppen in de werkbalken doen het niet meer en de pagina blijft wit, kan ook geen enkele site zien, terwijl -als je dan afsluit- wel het bericht krijgt dat er een x-aantal tabbladen gesloten gaan worden (?).
Alle extensies en de bladwijzers zijn weg tesamen met de RSS-feed van dit forum. Vreemd genoeg ook de favorietenlijst in mijn RealPlayer. En misschien nog wel meer waar ik nu nog geen zicht op heb...
Daarom maar begonnen met een schone lei en via dit profiel (default) moet ik weer van voor af aan beginnen, het restoren van het oude profiel naar een gisteren nieuw aangemaakt profiel leverde nl. tot twee keer toe dezelfde problemen op.
Of is er een ander mogelijkheid?
Desnoods deïnstalleer ik FF volledig en begin weer helemaal opnieuw. Begonnen met FF 1, daarna 1.01 en 1.02 er 'overheen gezet'. Schijnt toch niet goed te zijn.
Op die manier worden eventuele problemen die daardoor veroorzaakt worden wel ontlopen, lijkt me.
Tips en adviezen, graag!