Ik heb namelijk alles overgenomen van de en-US en heb alleen vertalingen gedaan en en-US naar nl-NL veranderd op de juiste plekken etc...
Alvast bedankt

Als ik naar het extensie venster ga en daar Tabmix selecteer en vervolgens op Opties klik, krijg ik alleen een venster met de volgende melding:<DOCTYPE dialog SYSTEM "chrome://tabmix/locale/pref-tabmix.ent" >
Voor alle duidelijkheid: ik kan dus niets veranderen aan de standaardinstellingen van de extensie omdat het optiesvenster niet opent.XML-ontleedfout: fout tijdens het verwerken van externe entiteitverwijzing Locatie: chrome://tabmix/content/pref-tabmix.xul Regelnummer 5, kolom 66: <DOCTYPE dialog SYSTEM "chrome://tabmix/locale/pref-tabmix.ent" >
Heb het nooit geprobeerd. Waarom trouwens geen UTF-8, lijkt me eigenlijk makkelijker?ucchan schreef:mag ik ook é neerzetten...? En misschien is dit een puntje om te vermelden bij de tutorial?
http://www.mozilla-nl.org/vertalen/extensies schreef:3. Zorg ervoor dat je documenten zijn opgeslagen als UTF-8. Normaal merkt u hier niet veel van, maar wel als u trema's en dergelijke tekens gebruikt in de .dtd en .properties-bestanden. Daarbij kunnen XML-fouten ontstaan (rode tekst op een gele achtergrond). Alle teksteditors kunnen tegenwoordig de codering wel aanpassen. Zo kan in Kladblok de codering gekozen worden bij het opslaan van een document. In andere editors zoals Notepad2 en Crimson editor kan dit direct vanuit de interface.
Meer informatie over karakterencoding is te lezen in het OpenMagazine van januari 2005.
Dit is wat ik zie, dus geen screenshots (kan dus zijn -bedenk ik me nu- dat jullie ze in deze quote wel zien).sc00zy schreef:
Dit krijg ik, onderin de statusbalk van Firefox, na het heropstarten van Firefox na installatie van jouw xpi.
Dit krijg ik bij de opties van Tabmix 0.1.4
Als ik via de bron van die signature (http://members.home.nl/mozbrowser/resis ... futile.png) de afbeelding kopieer en daarna open in een nieuwe tab of venster, zie ik de afbeelding wel. Hoe kan dat nu? Ook de screenshots zijn op die manier wel te zien.adri schreef: Ook de signature van Scoozy zie ik niet, heb eergisteren tab mix geïnstalleerd, kan dat er iets mee te maken hebben?
Alle plug-ins zijn 'aan' (behalve de Mozilla Default Plug-in, maar dat schijnt zo te moeten, begreep ik van de week).
Adblock staat niet aan.
Ga naar Extra > Opties > Webfuncties > Afbeeldingen laden > Alleen voor de oorspronkelijke website uitvinken.adri schreef:Als ik via de bron van die signature (http://members.home.nl/mozbrowser/resis ... futile.png) de afbeelding kopieer en daarna open in een nieuwe tab of venster, zie ik de afbeelding wel. Hoe kan dat nu? Ook de screenshots zijn op die manier wel te zien.adri schreef: Ook de signature van Scoozy zie ik niet, heb eergisteren tab mix geïnstalleerd, kan dat er iets mee te maken hebben?
Alle plug-ins zijn 'aan' (behalve de Mozilla Default Plug-in, maar dat schijnt zo te moeten, begreep ik van de week).
Adblock staat niet aan.
Maar dan dus alleen de afbeeldingen, verder niks.
Dat had ik al gedaan, helpt niet.sc00zy schreef: Ga naar Extra > Opties > Webfuncties > Afbeeldingen laden > Alleen voor de oorspronkelijke website uitvinken.
OK.Voortaan kun je trouwens beter een nieuwe thread beginnen, dat is wat duidelijker voor een ieder.