wat vinden we van tab mix?

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
JimB
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Ik gebruik Tab Mix nu al een kleine 14d. en heb opgemerkt dat de MultiRow niet werkt (2 rijen tabs boven elkaar).
Ook vind ik dat de scheiding tussen de tabs niet goed duidelijk is (vooral als de achtergrond van de niet actieve tab zeer licht van kleur is en dit laatste niet kan gewijzigd worden). Bij de niet aktieve tabs is er zelfs totaal geen scheiding.
Laatst gewijzigd door JimB op 3 juni 2005, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Lode
    unknown unknown

Bericht door Lode »

oiver die scheiding kan ik wel het een ander vertellen, heel simpel trouwens :) dat ligt aan je theme.
ik had ook het theme wat jij hebt (of eentje die er in ieder heel veel op lijkt, en had het zelfde. na terug te gaan naar het standaard theme ziet het er wel goed uit, ik heb verder niet meer getest met andere theme's. wel jammer trouwens, want die theme is best mooi.
JimB
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Ik vind mijn thema (Plastikfox Crystal SVG 1.5.1) ook mooi, maar ook vooral omdat de gebruikte iconen wat groter zijn. De meeste thema's zijn niet gebaseerd op mijn resolutie van 1400x1050, zodat alles heel klein word. Ik ga mijn resolutie in geen geval naar 1024x768 verlagen.