Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Je kunt hem volgensmij goed installeren hoor. Alleen de naam klopt idd niet, maar die moet ucchan nog even wijzigen nadat hij de tekst voor SessionSaver gekopieerd heeft.
Op mozilla-nl.org gaat het wel goed qua naam.
Gert-Paul schreef:Je kunt hem volgensmij goed installeren hoor. Alleen de naam klopt idd niet, maar die moet ucchan nog even wijzigen nadat hij de tekst voor SessionSaver gekopieerd heeft.
Op mozilla-nl.org gaat het wel goed qua naam.
Jep bedankt voor de link, ik zal hem eens proberen
Hij bevalt me prima, en ik gebruik hem al een paar weken. Ik heb eigenlijk nog maar 1 wens: dat hij ook een knopje "nieuwe tab" op de tabbalk kan zetten; dat is eigenlijk het enige waarvoor ik Tabbrowser Preferences er nog bij heb (ze verdragen elkaar trouwens goed)
ik gebruik m nu sinds afgelopen weekend. een tijd lang met tabbrowser prefs, close tab on double click, miniT en undoclosetab gewerkt, die heb ik er nu allemaal uitgegooid.
en het draait prima hier, geen problemen tot nu toe! wel prettig om alle extensies in 1 te hebben.
het enige waar ik nog mee zit -maar dat is meer een beslissing die ik voor mezelf moet nemen- is of ik select-the-mouse-pointed-tab aanzet of niet.
ik heb het een tijdje gehad, alleen soms is het best irritant als je naar de url balk wil dat dan een andere tab geselecteerd wordt. dus vandaar dat ik nu een tijdje weer zonder werk. alleen soms is het ook prettig om het wel te hebben.
zijn er andere die dit overtuigd wel/niet gebruiken, en waarom, en eventueel oplossingen voor deze problemen gevonden?
Er schijnt een nieuwe versie van deze extensie te zijn: TabMix 0.1.4
Nieuw:
- New setting: select the new tabs opened by Url bar and search bar.
- New setting: hidden setting for the position of tabs reopened by undo close tab.
- New feature: restore the last session when starting (code from click2tab).
- New feature: New tab button on the tab bar.
- New feature: Click the current tab to switch to the last selected tab.
- Improvement: Option window, including the default button (Thanks to Chas Tucker) and tooltips.
- Fixed: an important fix about link opening.
- Fixed: mouse scrolling should work now in Linux platform.
ucchan schreef:Ah, ik ga morgenmiddag een vertaling maken, de mensen die m'n vertaling gebruiken kunnen daarna de updatefunctie gebruiken om 'm op te halen .
Met even een klein probleempje (ik had niet door dat verkeerde tekstcodering parse errors geeft ) is nu de vertaling WEL klaar, werkend en vanuit de updatefunctie beschikbaar .
0.1.6 heb ik net op m'n site gezet. Wat ik wel las is dat er een nieuwe branch komt omdat er ook een nieuwe ontwikkelaar is. Wat ik me afvraag is of 0.1 en 0.2 naast elkaar kunnen bestaan omdat ze wel dezelfde code hebben (die hele lange reeks letters en cijfers tussen {} ) . Lijkt me erg lastig om in een update xml bij te houden ...
ucchan schreef:0.1.6 heb ik net op m'n site gezet. Wat ik wel las is dat er een nieuwe branch komt omdat er ook een nieuwe ontwikkelaar is. Wat ik me afvraag is of 0.1 en 0.2 naast elkaar kunnen bestaan omdat ze wel dezelfde code hebben (die hele lange reeks letters en cijfers tussen {} ) . Lijkt me erg lastig om in een update xml bij te houden ...
Dat is zeker lastig en wat dat betreft raar dat ze voor de huidige oplossing gekozen hebben. Op MozillaZine stak ik op dat het idee de 1.6.x-branch te onderhouden later kwam.
Als de vertaling van TabMix verder toch niet in de originele versie opgenomen wordt zou je er ook voor kunnen kiezen om een andere GUID te laten genereren. Dat veroorzaakt alleen problemen als hij over de Engelse versie geïnstalleerd wordt. Misschien maar eens een nachtje over slapen oid.