ScrapBook is een van mijn favorieten onder de Firefox extensies. Je kan er stukjes van websites mee opslaan om ze later gemakkelijk terug te vinden of te doorzoeken (en nog veel meer). Ik ben blijkbaar niet de enige die het werk van Gomita zo goed vindt, deze week kreeg ScrapBook een vermelding in PC Magazine als 1 van de 15 beste Firefox extensies. Hun conclusie: "An indispensable tool for conducting research using Firefox."
Ik wil nog eens herhalen dat dat allemaal te danken is aan de maker ervan, Gomita, die heel snel opmerkingen en tips over zijn extensie verwerkt en constant nieuwe functies toevoegt.
To the point nu... De vertaling kan je testen door hier te klikken en de extensie te installeren.
Ik weet dat er nog enkele woorden niet vertaald zijn, daarvoor moet ik Gomita nog contacteren, want zijn extensie is nog (net) niet 100% vertaalbaar. Als jullie je opmerkingen over de vertaling hieronder zetten, dan verzamel ik die allemaal zodat het de volgende keer nog wat beter is. (Oh, en als je iets niet goed vindt, geef dan meteen ook een beter alternatief

Michaël Van Dorpe