Ik heb de extensies AdBlock en BetterSearch geinstalleerd die zich beiden nestelen in de statusbalk van FF.
Dat wil ik helemaal niet! Heeft er iemand een idee hoe ik dat kan weghalen?
AdBlock en BetterSearch uit statusbalk verwijderen
-
-
Ik vermoed dat het een klusje van het kaliber "xpi uitpakken en op gezette plaatsen <!-- --> en/of /* */ neerzetten" wordt
(bij adblock iig)

Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
-
Met alleen UserChrome.css code moet het ook mogelijk zijn, je moet dan wel het id weten van het statusbalk-pictogram. Ik ga even voor je kijken.
Het is die je in UserChrome.css moet plaatsen (bv met behulp van Chromedit)
Verder zit ik even naar het changelog van BetterSearch te kijken en dan zie ik daar ' - Added: Option to turn of statusbar icon.' staan bij versie 1.6 (1.7 is ook al uit). Als je deze versie dus al hebt moet het mogelijk zijn om het in te stellen, kijk eventueel ook in about:config als je niets in de opties ziet.
Het is
Code: Selecteer alles
#adblock-status{
display: none !important;
}
Verder zit ik even naar het changelog van BetterSearch te kijken en dan zie ik daar ' - Added: Option to turn of statusbar icon.' staan bij versie 1.6 (1.7 is ook al uit). Als je deze versie dus al hebt moet het mogelijk zijn om het in te stellen, kijk eventueel ook in about:config als je niets in de opties ziet.
-
Bedankt! Klopt die optie zit er inGert-Paul schreef:Verder zit ik even naar het changelog van BetterSearch te kijken en dan zie ik daar ' - Added: Option to turn of statusbar icon.' staan bij versie 1.6 (1.7 is ook al uit). Als je deze versie dus al hebt moet het mogelijk zijn om het in te stellen, kijk eventueel ook in about:config als je niets in de opties ziet.

En dan na te gaan dat ik meerdere malen tussen de opties heb gekeken

-
Geweldig! Dat werkt ook alGert-Paul schreef:Met alleen UserChrome.css code moet het ook mogelijk zijn, je moet dan wel het id weten van het statusbalk-pictogram. Ik ga even voor je kijken.
Het isdie je in UserChrome.css moet plaatsen (bv met behulp van Chromedit)Code: Selecteer alles
#adblock-status{ display: none !important; }

Hoe kom je eigenlijk aan die informatie?
-
Fijn dat het nu werkt!sc00zy schreef:Geweldig! Dat werkt ook al
Hoe kom je eigenlijk aan die informatie?
Het antwoord op de eerste dus door eventjes te kijken wat voor Extensie het was en toen zag ik het gewoon op de site staan.
Verder heb ik me een tijdje geleden wel een beetje verdiept in de structuur van extensies en weet ik waar je een statusbalk item wordt gedefinieerd. In dat bestand heb ik toen het id opgezocht, want ik wist dat je als je dat had snel items kon verbergen.
-
edit UserChrome.css code
Kan dat editten nu nog gevolgen voor de stabiliteit van je extensie en/of je profiel?
Zie ook discussie in topic http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... 9794#19794
Kan dat editten nu nog gevolgen voor de stabiliteit van je extensie en/of je profiel?
Zie ook discussie in topic http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... 9794#19794
-
Eigenlijk niet. Met UserChrome.css code zorg je ervoor dat sommige menuelementen verborgen worden, terwijl ze nog wel bestaan. Dit kan volgensmij niet zo snel conflicten opleveren.aasgier schreef:edit UserChrome.css code