Ik heb sinds kort firefox. Prima. Helaas heb ik in m'n enthousiasme de knop "als standaardbrowser inschakelen" aangeklikt, met als gevolg dat een aantal backofficeprogramma's (facturen e.d.) die ik gebruik nu ook vanuit firefox worden geprint.
Ze zien er totaal anders uit en zijn niet bruikbaar meer.
Ik kan niets meer vinden om firefox als standaardbrowser uit te schakelen.
Wie kan me helpen?
als standaarbrowser uitschakelen
-
Uh, kan explorer starten en zeggen dat je die als standaardbrowser wilt niet gewoon
?

Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
-
Wel als dat ingeschakeld staat. Anders even via Extra > Internet-opties > Programma's instellen dat IE moet controleren of het de standaard browser is. Daarna IE opnieuw opstarten en dan krijg je die melding zeker.ucchan schreef:Uh, kan explorer starten en zeggen dat je die als standaardbrowser wilt niet gewoon?
-
-
- Beheerder
Dan heb je wel Windows XP met Servicepack 1 erbij nodig.bavel4854 schreef:D'r zit, in het Startmenu, toch een item 'Programmatoegang en -instellingen'? - anders vind je dat item ook terug in het Configuratiescherm, onder Software
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu