Hoi heb de extensie ForecastFox geïnstalleerd. Ben er niet zo tevreden over en wil het nu verwijderen. Is dit mogelijk?
Heb het met extension uninstaller geprobeerd,maar daar wordt ForecastFox niet in weer gegeven. Hoe te werk te gaan, als het tenminste mogelijk is om het te verwijderen.
Aub in het Nederland daar mijn Engels niet zo denderend is.
extensie verwijderen hoe??
-
Re: extensie verwijderen hoe??
Je kunt de extensie via de extensiebeheerder verwijderen als je Firefox 0.9 of hoger hebt (en dat lijkt me wel heel erg waarschijnlijk). Ga dus naar Extra > Extensies en klik ForeCastFox aan. Klik nu op Deïnstalleren en je extensie is weg na een herstart van Firefox.
Waarom in het Engels antwoord geven als we hier om een Nederlands forum zitten..Aub in het Nederland daar mijn Engels niet zo denderend is.
dat werkt dus niet bij mij als ik te werk ga zoals je hier boven aangeeft. bij mij gaat er een zandlopertje lopen voor een halve min. verder gebeurd er niks.Gert-Paul schreef:Je kunt de extensie via de extensiebeheerder verwijderen als je Firefox 0.9 of hoger hebt (en dat lijkt me wel heel erg waarschijnlijk). Ga dus naar Extra > Extensies en klik ForeCastFox aan. Klik nu op Deïnstalleren en je extensie is weg na een herstart van Firefox.
zijn er nog andere maniertjes?
-
Eigenlijk niet. Of je moet dingen handmatig doen of een compleet nieuw profiel aanmaken.Anonymous schreef:dat werkt dus niet bij mij als ik te werk ga zoals je hier boven aangeeft. bij mij gaat er een zandlopertje lopen voor een halve min. verder gebeurd er niks.
Kun je trouwens beschrijven wanneer dat zandlopertje verschijnt. Bij het openen van het extensievenster of als je de deïnstalleren knop hebt ingedrukt.
het zandlopertje verschijnt zo gauw als ik op het item extensies klikGert-Paul schreef:Eigenlijk niet. Of je moet dingen handmatig doen of een compleet nieuw profiel aanmaken.Anonymous schreef:dat werkt dus niet bij mij als ik te werk ga zoals je hier boven aangeeft. bij mij gaat er een zandlopertje lopen voor een halve min. verder gebeurd er niks.
Kun je trouwens beschrijven wanneer dat zandlopertje verschijnt. Bij het openen van het extensievenster of als je de deïnstalleren knop hebt ingedrukt.
verder gebeurd er niks.. jammer maar helaas
-
Gebeurt dat ook als je Firefox in Safe mode opstart (een snelkoppeling vind je in de Firefox map van je menu Start)?
Anders zal je profiel beschadigd zijn en zul je een nieuw profiel aan moeten maken. Zoals beschreven wordt in dit stappenplan.
Je instellingen kun je dan met Mozilla Backup overzetten.
Anders zal je profiel beschadigd zijn en zul je een nieuw profiel aan moeten maken. Zoals beschreven wordt in dit stappenplan.
Je instellingen kun je dan met Mozilla Backup overzetten.