Van welke extensies zou er nog een vertaling mogen komen...?
-
Staat in de changelog, SessionSaver is verwaarloosbaar (default => standaard bij je standaardsessie), WebDeveloper conformeert nu meer met de vertaling van Firefox zelf. Iets netter
.

Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
-
- Moderator
Ik heb net een vertaling van Bookmarks Synchronizer afgerond. Deze zal binnenkort wel op de nederlandse firefox extensie site verschijnen. (ik heb Gert-Paul gemaild)
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
-
CookieCuller toegevoegd. Zelf ontdekt als zeer essentieel ding waarvan ik vind dat eenieder 'm zou moeten gebruiken
.

-
-
Misschien is het makkelijk als nieuwe vertalingen van extensies in dit topic worden gemeld.
Alleen meldingen en geen discussies... anders wordt het zo onoverzichtelijk
Alleen meldingen en geen discussies... anders wordt het zo onoverzichtelijk

-
Het is 'cookieculler' zonder r erin
.

-
-
Image Zoom 0.1.9.20041021
http://www.extensionsmirror.nl/index.ph ... image+zoom
x 0.6.3 (paranoia) http://extensionroom.mozdev.org/clav/#x
Dit zijn ook twee extensies die volgens mij veel gebruikt worden (door mij in iedergeval ha ha), en dus misschien ook wel voor een vertaling in aanmerking komen?
B.V.D.
Cock
http://www.extensionsmirror.nl/index.ph ... image+zoom
x 0.6.3 (paranoia) http://extensionroom.mozdev.org/clav/#x
Dit zijn ook twee extensies die volgens mij veel gebruikt worden (door mij in iedergeval ha ha), en dus misschien ook wel voor een vertaling in aanmerking komen?
B.V.D.
Cock
-
X wil ik op zich wel doen omdat ik 'm ook zelf ga gebruiken, maar ik wil eerst even uitzoeken hoe je meerdere skins aan een extension geeft. Ik vind het icoontje wat er op dit moment inzit namelijk lomp groot en wil eigenlijk zorgen dat ie het ook goed doet in Littlefox
.

-
Volgensmij is het vaak een thema die een extensie ondersteunt. Zie bv http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=1567ucchan schreef:X wil ik op zich wel doen omdat ik 'm ook zelf ga gebruiken, maar ik wil eerst even uitzoeken hoe je meerdere skins aan een extension geeft. Ik vind het icoontje wat er op dit moment inzit namelijk lomp groot en wil eigenlijk zorgen dat ie het ook goed doet in Littlefox.
Opzich is ImageZoom niet zo groot, dus ik wil proberen die te doen naast de MouseGestures extensie. Het zal dan wel volgende week worden..
-
Da's dus niet per se zo
.
Ik heb net succesvol X vertaald en ervoor gezorgd dat de skin van littlefox er ook in zit. Moet alleen nog even proberen te zorgen dat ie die niet als default skin neemt als je iets anders dan winstripe gebruikt...
Als iemand trouwens een idee heeft hoe je die knakkers die die extensie gemaakt hebben kunt bereiken... er staat niks aan contactinfo op de homepage

Ik heb net succesvol X vertaald en ervoor gezorgd dat de skin van littlefox er ook in zit. Moet alleen nog even proberen te zorgen dat ie die niet als default skin neemt als je iets anders dan winstripe gebruikt...
Als iemand trouwens een idee heeft hoe je die knakkers die die extensie gemaakt hebben kunt bereiken... er staat niks aan contactinfo op de homepage

Laatst gewijzigd door Tjaard op 30 december 2004, 19:59, 2 keer totaal gewijzigd.
-
X vertaald, XPI op m'n site. Ik heb een tijd lang met skins zitten kloten, maar ik kwam erachter dat 'small icons' instellen ook het beoogde effect had. Trouwens bedankt, ik hou van dit soort extensies
.

-
Dag allen,
Ik heb ooit eens QC vertaald.
Inmiddels ben ik weer door de maker benaderd om opnieuw mee te werken aan een vertaling van de nieuwste versie. Daar heb ik positief op geantwoord.
Nu zit ik te wachten op hetgeen ik moet vertalen, dat krijg ik toegezonden. Dat is echter al weer een week geleden en nog niets ontvangen, maar dat komt doordat er kennelijk een nieuwe versie zit aan te komen.
Kortom, er wordt aan gewerkt.
Gr.
N.
Ik heb ooit eens QC vertaald.
Inmiddels ben ik weer door de maker benaderd om opnieuw mee te werken aan een vertaling van de nieuwste versie. Daar heb ik positief op geantwoord.
Nu zit ik te wachten op hetgeen ik moet vertalen, dat krijg ik toegezonden. Dat is echter al weer een week geleden en nog niets ontvangen, maar dat komt doordat er kennelijk een nieuwe versie zit aan te komen.
Kortom, er wordt aan gewerkt.
Gr.
N.