Van welke extensies zou er nog een vertaling mogen komen...?
-
Van welke extensies zou er nog een vertaling mogen komen...?
Ik zit een beetje te bedenken welke extensies nog de moeite waard zijn om te vertalen, wat ik vooral doe is kijken naar wat andere mensen ook handig zouden vinden om te gebruiken. Ik heb net listzilla en sessionsaver vertaald (de xpi's moet ik nog maken, komt vanavond wel), met name sessionsaver lijkt me iets wat je erg mooi aan mensen kan introduceren als grote feature bij firefox. Zijn er nog meer (nog niet vertaalde) extensies die erg leuk zouden zijn voor beginnende gebruikers...? Sessionsaver is eigenlijk de laatste die voor mijn gevoel nog moest voor de 'ultieme firefox demonstratie-usb-knuppel'
.

Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
-
Gezien bijvoorbeeld deze lijst op extensionsmirror.nl en deze pagina op mozillazine denk dat er in ieder geval nog een vertaling moet komen van:
- WebDeveloper
- AllinOne-Gestures/EasyGestures. (Vooral die laatste is al in veel talen vertaald)
- Gmail Notifier. Ik ben hier een keer mee begonnen en zal proberen deze vakantie nog een vertaalde versie van 0.4 te leveren.
- WebDeveloper
- AllinOne-Gestures/EasyGestures. (Vooral die laatste is al in veel talen vertaald)
- Gmail Notifier. Ik ben hier een keer mee begonnen en zal proberen deze vakantie nog een vertaalde versie van 0.4 te leveren.
-
Mja, als ik ze zelf niet gebruik ga ik ze ook niet snel vertalen ofzo... listzilla is al gelukt, alleen krijg ik bij sessionsaver een xml parse error 
naja, eerst maar eens koken, zie later wel weer

naja, eerst maar eens koken, zie later wel weer

-
Inderdaad, hoewel het vaak niet heel veel tijd kost. Ik zit nu op 6 vertalingen, maar veel daarvan kosten niet veel tijd. TBP en BBCode zijn de grootste en daar wordt ook niet veel tekst meer toegevoegd.ByteWarrior schreef:Hou er wel rekening mee dat je al die plugins moet kunnen blijven onderhouden....
TBP zal alleen weer wat tijd vergen als TheOneKea het hele optievenster gaat aanpassen aan het nieuwe Firefox-opties dialoog.
Ik gebruik ook nog alle extensies die ik vertaald heb, maar wil nog best proberen om een van de mousegestures extensies te vertalen (voor bv fanatieke Maxthon-gebruikers) of WebDeveloper. Vooral de MouseGestures extensies zijn veel werk, dus ik ga ze sowieso niet allebei doen..
-
- Moderator
Een erg fijne extensie vind ik SmoothWheel. Het is maar klein om te vertalen (klein venstertje) ik zal kijken of ik het zelf kan doen eventueel 
[edit]
Gelijk maar even vertaald. De eerste nederlandse versie is te vinden op deze site
Opmerkingen of suggesties hoor ik graag

[edit]
Gelijk maar even vertaald. De eerste nederlandse versie is te vinden op deze site

~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
-
user agent switcher wil ik wel doen... web devoloper wil ik op zich ook wel naar kijken, eens zien hoe groot die is
.

-
Hij doet het nietErik schreef:Een erg fijne extensie vind ik SmoothWheel. Het is maar klein om te vertalen (klein venstertje) ik zal kijken of ik het zelf kan doen eventueel
[edit]

-
-
Re: graag voor speed up firefox
Dit heeft niets met dit onderwerp te maken graag wel in het juiste forum postenverslaafd schreef:voor de mensen die engels niet goed begrijpen
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1299854/posts
-
SessionSaver en ListZilla zijn af 

-
Even goed naar m'n handtekening kijken
.
De user agent switcher zit er nu ook bij trouwens

De user agent switcher zit er nu ook bij trouwens