Vooral in het account "lokale mappen" gebruik ik vele onderwerp-gerichte-mappen met vele submappen.
In een veel eerdere versie van Seamonkey bleven deze submappen gesloten als Seamonkey (of de voorganger hiervan) opnieuw werd geopend.
Dat is niet meer het geval en dient na het handmatig sluiten tevens (via de rechter muisknop) het commando "map als gelezen markeren" te worden gegeven.
Ik heb naar een sleutel gezocht om in te stellen dat bij het openen van het mailprogramma de submappen gesloten blijven zodat er een overzichtelijke directory wordt geboden.
Is er een oplossing?
Dank HermanS
Seamonkey Email account mappen en submappen blijven geopend
-
-
- Moderator
Re: Seamonkey Email account mappen en submappen blijven geop
Eerlijk gezegd werk ik nooit met Local Folders (en ook niet zoveel met SeaMonkey), maar ik heb het even getest en de mappen sluiten inderdaad niet.
Er is wel een add-on waar je wellicht baat bij hebt: QuickFolders (Tabbed Folders).
Er is wel een add-on waar je wellicht baat bij hebt: QuickFolders (Tabbed Folders).

-
Re: Seamonkey Email account mappen en submappen blijven geop
Beste Adri,
Dank voor de tip. Ik ga het proberen.
Intussen is er versie 2.16 en daarin schijnt het probleem te zijn opgelost. In ieder geval zijn de sub-mappen bij het herstarten van Seamonkey nu gesloten.
Dank voor de tip. Ik ga het proberen.
Intussen is er versie 2.16 en daarin schijnt het probleem te zijn opgelost. In ieder geval zijn de sub-mappen bij het herstarten van Seamonkey nu gesloten.