seamonkey + addons

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
misterh
    unknown unknown

seamonkey + addons

Bericht door misterh »

Ben een nieuwe gebruiker van Seamonkey en bevalt me aardig.
Ik merk dat er al wat extensies verkrijgbaar zijn voor Seamonkey.
Als deze installeer, waar kan ik deze dan terugvinden (om opties in te stellen en al of niet de deïnstalleren).

Bij firefox heb je zoiets als een addons-manager, maar bij seamonkey vind ik dit niet direct terug.

kan iemand mij helpen.

alvast bedankt
PaulBe
    unknown unknown

Re: seamonkey + addons

Bericht door PaulBe »

misterh schreef: Ik merk dat er al wat extensies verkrijgbaar zijn voor Seamonkey.
Als deze installeer, waar kan ik deze dan terugvinden (om opties in te stellen en al of niet de deïnstalleren).
Bij firefox heb je zoiets als een addons-manager, maar bij seamonkey vind ik dit niet direct terug.
In de Mozilla "suite"/Seamonkey gebruikte ik de "Extension Uninstaller" (zelf een extensie!) van "Jeremy's Mozilla Extensions" http://mozmonkey.com/extuninstaller/.
Hiermee kon je een lijstje bekijken van extensie en kon je extensies verwijderen.
Zo te zien is er geen recente versie van, die je in SeaMonkey kunt gebruiken.

Verder zou je nog in de opties van SeaMonkey kunnen kijken of daar een onderafdeling voor je extensie is.

Tenslotte: het is de bedoeling dat een echt extensie-beheer (zoals de add-ons-manager in Thunderbird en Fx) wel wordt opgenomen in SeaMonkey, maar dat kan nog wel een tijdje duren.