Stel: ik wil van FF en TB naar de Seamonkey-suite 1.1.4.nl.
Bestaat er een mogelijkheid om de FF-instellingen (bookmarks-wachtwoorden-etc) en TB-instellingen (accounts-mail en news inclusief berichten) te importeren?
M.a.w. gewoon 1 op 1 overnemen door import?
Groeten / Asterix.
Importeren vanuit Firefox en Thunderbird
-
-
-
- Moderator
Bladwijzers kan in ieder geval wel (mijn Seamonkey is engels en op Linux, maar het spelletje is hetzelfde
): Bookmarks --> Manage bookmarks --> Tools --> Import (en dan naar je FF bookmarks.html navigeren).
Ik schat zomaar (maar weet dat niet zeker) dat je zo'n beetje alle bestanden uit je FF-profiel kunt overzetten naar je Seamonkey-profiel.

Ik schat zomaar (maar weet dat niet zeker) dat je zo'n beetje alle bestanden uit je FF-profiel kunt overzetten naar je Seamonkey-profiel.

-
Met die schatting zit je aardig in de richting. Ik heb de proef maaf ff gedaan. Zowel uit FF als uit TB heb ik alle bestanden uit de profielmappen gekopieerd naar de profielmap van SM.adri schreef:Bladwijzers kan in ieder geval wel (mijn Seamonkey is engels en op Linux, maar het spelletje is hetzelfde): Bookmarks --> Manage bookmarks --> Tools --> Import (en dan naar je FF bookmarks.html navigeren).
Adresboek, mail, news, accountgegevens, bookmarks allemaal in orde. Het enige dat ik niet werkend kreeg waren de passwordfiles. Maar dat is nog te overkomen door de betreffende passwords 1x opnieuw in te geven en vervolgens te bewaren. Bedankt voor de tip
Asterix.