Vandaag heb ik het forum bijgewerkt naar phpBB 2.0.21. Wat je daarvan zou moeten merken ? Nou, eigenlijk niets. Tenminste als het goed is. En misschien is een en ander wat sneller geworden, maar meestal zijn het security-bugfixes. Ik doe zo'n upgrade dan ook vooral om crackers voor te zijn, want ik zit niet echt te wachten op iemand die op een of andere wijze het forum onderuit haalt.
Mocht iemand merken dat iets niet meer goed werkt, meldt het dan even. Maar zelf ben ik nog niets tegengekomen wat niet meer zou werken.
Overigens werkt de verwijzing naar de zoekplugin bovenaan iedere pagina nu ook weer. Daarmee kun je het MozBrowser-forum als zoekmachine aan de lijst in Firefox toevoegen en zo snel het forum doorzoeken.
Forum-upgrade naar phpBB 2.0.21
-
- Beheerder
Forum-upgrade naar phpBB 2.0.21
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Re: Forum-upgrade naar phpBB 2.0.21
En dat met die hitte... Maar ja, veiligheid boven allesnirwana schreef:Vandaag heb ik het forum bijgewerkt naar phpBB 2.0.21

Goed gedaan!

-
- Beheerder
Buiten kon ik nauwelijks zijn vanwege diezelfde hitte. Dan leek dit me een goed alternatief om het hoofd koel te houden.Manuel schreef:En dat met die hitte...nirwana schreef:Vandaag heb ik het forum bijgewerkt naar phpBB 2.0.21
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
-
Gelijk heb je. Overmorgen (enige) afkoeling! Gelukkig...nirwana schreef:Buiten kon ik nauwelijks zijn vanwege diezelfde hitte. Dan leek dit me een goed alternatief om het hoofd koel te houden.Manuel schreef:En dat met die hitte...nirwana schreef:Vandaag heb ik het forum bijgewerkt naar phpBB 2.0.21
-
- Beheerder
Eerst zien, dan geloven...Manuel schreef:Gelijk heb je. Overmorgen (enige) afkoeling! Gelukkig...
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
-
Het is nu nog moeilijk voorstelbaar (28 graden hier in huis om 00:22 uur!), maar afkoeling is toch echt onvermijdelijknirwana schreef:Eerst zien, dan geloven...Manuel schreef:Gelijk heb je. Overmorgen (enige) afkoeling! Gelukkig...

Ik zit in de buurt v/d kust (Alkmaar), en daar gaat morgen in de loop v/d dag een stevige wind uit Zuid-West waaien, lekker!
De rest v/h land volgt binnen enkele weken

-
De regen is hier in Alkmaar vandaag helaas niet aangekomen, maar een kleine 10 minuten geleden, met alle ramen en balkondeuren wagenwijd open, begon hier plotseling een krachtige, vele graden koelere zeewind te waaien, heerlijk!Zaffo schreef:RegenOnweer
Afkoeling
Hollanders, hèZaffo schreef:Pfoeh.. en nu zal het weer wel weer zo worden dat iedereen klaagt dat het koud is.

-
In mijn deel van Alkmaar wel :pManuel schreef:De regen is hier in Alkmaar vandaag helaas niet aangekomen, maar een kleine 10 minuten geleden, met alle ramen en balkondeuren wagenwijd open, begon hier plotseling een krachtige, vele graden koelere zeewind te waaien, heerlijk!Zaffo schreef:RegenOnweer
Afkoeling
-
Nou Lode, echt veel kan het dan niet geweest zijn...Lode schreef:In mijn deel van Alkmaar welManuel schreef:De regen is hier in Alkmaar vandaag helaas niet aangekomen, maar een kleine 10 minuten geleden, met alle ramen en balkondeuren wagenwijd open, begon hier plotseling een krachtige, vele graden koelere zeewind te waaien, heerlijk!Zaffo schreef:RegenOnweer
Afkoeling