Houdt dit in dat we straks in het laatste weekend van oktober het niet meer zelf terug hoeven te zetten van GMT+2 naar GMT+1?nirwana schreef:Inmiddels heb ik naast de aanpassing voor de gebruikers ook de aanpassing voor niet-ingelogde gebruikers aangepast. Ik wist niet (meer) dat Floris daar eens een script voor had geplaatst.
Zomertijd (of wintertijd)
-
-
- Beheerder
Nee, dat houdt in dat je me dan weer even (virtueel) lief moet aankijken en dan voer ik deze wijziging weer uit, maar dan de andere kant op.Manuel schreef:Houdt dit in dat we straks in het laatste weekend van oktober het niet meer zelf terug hoeven te zetten van GMT+2 naar GMT+1?nirwana schreef:Inmiddels heb ik naast de aanpassing voor de gebruikers ook de aanpassing voor niet-ingelogde gebruikers aangepast. Ik wist niet (meer) dat Floris daar eens een script voor had geplaatst.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Okeenirwana schreef:Nee, dat houdt in dat je me dan weer even (virtueel) lief moet aankijken en dan voer ik deze wijziging weer uit, maar dan de andere kant op.Manuel schreef:Houdt dit in dat we straks in het laatste weekend van oktober het niet meer zelf terug hoeven te zetten van GMT+2 naar GMT+1?nirwana schreef:Inmiddels heb ik naast de aanpassing voor de gebruikers ook de aanpassing voor niet-ingelogde gebruikers aangepast. Ik wist niet (meer) dat Floris daar eens een script voor had geplaatst.

-
Re: Zomertijd (of wintertijd)
Nog steeds een hot item zo te zien, zelfs met deze versie van phpBB?