Ik heb geprobeerd om via dit forum een privebericht te sturen naar Mad Maks over verbatim.
Het valt mij op dat het bericht blijft staan in de map Postvak Uit in het gebruikerspaneel. Is dit normaal? Is het dan wel of niet verzonden?
Ik had gedacht dat het na verzenden terecht zou komen in de map Verzonden berichten o.i.d.?
Als er iemand is die ervaring heeft met het versturen van priveberichten dan verneem ik graag een reactie.
Groeten knorretje
Priveberichten sturen werkt niet?
-
-
Re: Priveberichten sturen werkt niet?
HI
ik heb je bericht ontvangen en netjes vanmiddag een mailtje gehad dat er een bericht was.
groet
MM
ik heb je bericht ontvangen en netjes vanmiddag een mailtje gehad dat er een bericht was.
groet
MM
Mozilla Rep
http://www.mozilla-nl.org
http://www.mozilla-nl.org
-
Oke MM, bedankt voor de reactie.
Nog maar eens het paneel gecontroleerd.
Het bericht staat nu wel in de map verzonden berichten, het duurt blijkbaar een tijdje voor het zover is.
Probleem in ieder geval opgelost dus.
Nog maar eens het paneel gecontroleerd.
Het bericht staat nu wel in de map verzonden berichten, het duurt blijkbaar een tijdje voor het zover is.
Probleem in ieder geval opgelost dus.
-
- Moderator
Het werkt normaal gesproken (althans, ik heb er nog nooit problemen mee gehad). Berichten blijven in Postvak Uit staan zolang de ontvanger de pb nog niet gelezen heeft.knorretje schreef:Ik heb geprobeerd om via dit forum een privebericht te sturen naar Mad Maks over verbatim.
Het valt mij op dat het bericht blijft staan in de map Postvak Uit in het gebruikerspaneel. Is dit normaal? Is het dan wel of niet verzonden?
Ik had gedacht dat het na verzenden terecht zou komen in de map Verzonden berichten o.i.d.?
Als er iemand is die ervaring heeft met het versturen van priveberichten dan verneem ik graag een reactie.
Groeten knorretje