Inderdaad, geen resultaat. Wachtwoord en gebruikersnaam ook gewist, idem.RobC schreef:Hebben julie al geprobeerd het mozbrowser cookie te verwijderen ?
Upgrade forum naar phpBB3
-
Re: Upgrade forum naar phpBB3
Windows; Firefox; Thunderbird
-
Yep hier ook al meer malen geprobeerd.RobC schreef:Hebben julie al geprobeerd het mozbrowser cookie te verwijderen ?
-
Ik heb even een vraagje, leuk dat er tegenwoordig onder je tekst verschijnt de neem ik aan besturingssysteem van je pc, maar mag ik vragen aan de kenners hier wat het allemaal betekend. Bij mij staat:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.3061
Bij sommige van jullie zie ik mozilla/5.0 staan hoe kan dat en hoe werkt dat.
Alvast bedankt voor jullie uitleg.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.3061
Bij sommige van jullie zie ik mozilla/5.0 staan hoe kan dat en hoe werkt dat.
Alvast bedankt voor jullie uitleg.
-
- Moderator
Het zijn dezelfde gegevens die je vindt onder de help knop > Over Mozilla Firefox.
Dat bij jou staat Mozilla 4.0 wil zeggen dat het de hoogste tijd wordt om je browser te upgraden naar versie 5 oftewel Firefox 3.0.10
Dat bij jou staat Mozilla 4.0 wil zeggen dat het de hoogste tijd wordt om je browser te upgraden naar versie 5 oftewel Firefox 3.0.10
-
- Moderator
Nee, dat wil zeggen dat hij IE8 gebruikt (MSIE 8.0 / Trident/4.0). Voor meer info over de ontstaansachtergrond van Mozilla 4.0 waarmee IE zich al tijden identificeert, zie hier.Frederik schreef: Dat bij jou staat Mozilla 4.0 wil zeggen dat het de hoogste tijd wordt om je browser te upgraden naar versie 5 oftewel Firefox 3.0.10
En dat op Windows Vista (Windows NT 6.0).
W2000 = NT 5.0
XP = NT 5.1
Vista = NT 6.0
W7 = NT 6.1

-
- Moderator
Goh, wel een beetje dom van mij, had beter kunnen weten 

-
- Moderator
Valt wel mee. 
Ik heb er ook een keertje voor moeten Google'en om e.e.a. duidelijk te krijgen.

Ik heb er ook een keertje voor moeten Google'en om e.e.a. duidelijk te krijgen.

-
Dank voor de uitlegadri schreef:Nee, dat wil zeggen dat hij IE8 gebruikt (MSIE 8.0 / Trident/4.0). Voor meer info over de ontstaansachtergrond van Mozilla 4.0 waarmee IE zich al tijden identificeert, zie hier.Frederik schreef: Dat bij jou staat Mozilla 4.0 wil zeggen dat het de hoogste tijd wordt om je browser te upgraden naar versie 5 oftewel Firefox 3.0.10
En dat op Windows Vista (Windows NT 6.0).
XP = NT 5.0
Vista = NT 6.0
W7 = NT 6.1

-
Een beetje laat misschien maar het ziet er goed uit, bedankt!
Filmpje over NVU (snelstart) een simpel filmpje met belangrijke basisvaardigheden. Zie:
http://forum.myblogsite.nl/phpBB3/viewt ... f=99&t=477
http://forum.myblogsite.nl/phpBB3/viewt ... f=99&t=477
-
- Beheerder
Jouw wens wordt verhoord, want inmiddels beschikt het forum ook over deze beide opties.Nu nog de quick reply box en de quote selected optie..
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Geweldig! (Meteen even uitgeprobeerd natuurlijk..Jouw wens wordt verhoord, want inmiddels beschikt het forum ook over deze beide opties.

Nu voel ik me bijna verplicht weer wat meer te posten op dit forum

* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
-
- Beheerder
Nu zou het nog mooi zijn als de naam van de poster er ook bij komt te staan, maar dat zal weer wat lastiger zijn te scripten.Geweldig! (Meteen even uitgeprobeerd natuurlijk..)
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
-
Ach, dat kan ik er met de hand nog wel even in typen.nirwana schreef: Nu zou het nog mooi zijn als de naam van de poster er ook bij komt te staan, maar dat zal weer wat lastiger zijn te scripten.

* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
-
Ik vind de quick reply box nogal onopvallend omdat hij zo laag op de pagina staat. Meschien zou je hem iets minder hoog moeten maken, en tussen de laatste post en het "Geef de vorige berichten weer:" gedeelte in moeten zetten, zoals op de meeste andere forums ook gedaan wordt.
Oa. de knoppen "Nieuw Onderwerp" en "Nieuw Antwoord" horen wat mij betreft onder de quick reply box
Oa. de knoppen "Nieuw Onderwerp" en "Nieuw Antwoord" horen wat mij betreft onder de quick reply box

¿ʇı̣ əsnqɐ ʇ,uɐɔ noʎ ɟı̣ əpoɔı̣un sı̣ pooɓ ʇɐɥʍ
-
Hoe kan ik die Quick Reply Box verbergen?
Mvg Jacques
Mvg Jacques
Mozilla/5.0 (X11; Mint; Linux x86_64; rv:127.0) Gecko/ Firefox/127.0
Mozilla/5.0 (X11; Mint; Linux x86_64; rv:127.0) Gecko/ Thunderbird/127.0
Mozilla/5.0 (X11; Mint; Linux x86_64; rv:127.0) Gecko/ Thunderbird/127.0