Goedenavond,
Sinds een aantal weken heb ik een probleem met Sunbird Lightning Kalender. De agenda dijt enorm snel uit tot een bestand van circa 152 Mb, en werkt dan niet meer. Hij is dan helemaal leeg. Ik heb beslist niet zoveel afspraken erin staan dat er 152 Mb aan data in de agenda staat, zeker niet in de recente versie. Het lukte mij namelijk niet mijn backup (met de afspraken van de laatste 4 jaar) terug te zetten, dus ben opnieuw begonnen, zonder historie. Maar nu heb ik het in enkele weken al een paar keer gehad dat de agenda weer vastloopt.
Versie is 45.2.0. Ik draai dit in combinatie met een legale versie van Bitdefender 2015 (die automatisch bijgewerkt wordt) als virusscanner.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is, en (nog belangrijker) wat ik kan doen om van dit probleem af te komen?
Alvast bedankt voor adviezen en nuttige tips.
J. Slager
Agenda loopt vol en wordt corrupt
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 september 2016, 18:50