Lightning read only?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29 mei 2013, 12:08
Lightning read only?
Ik gebruik de laatste versies van Thunderbird en Lightning. Sinds kort kan ik in Lightning alleen nog maar de agenda bekijken, niet editen, nieuwe items toevoegen etc.. Alsof hij read only is. Wat kan ik hieraan doen?
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:11
- Locatie: Oost Nederland
Re: Lightning read only?
Ik heb zelf aan Ligtning 2 agenda's hangen.
Hetzelfde probleem doet zich bij mij voor bij de agenda die verbonden is met mijn outlook-account.
De agenda die verbonden is met mijn Google-accout werkt normaal.
Hetzelfde probleem doet zich bij mij voor bij de agenda die verbonden is met mijn outlook-account.
De agenda die verbonden is met mijn Google-accout werkt normaal.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29 mei 2013, 12:08
Re: Lightning read only?
Bij mij is het opgelost door naar het scherm van de agenda te gaan, helemaal links op het betreffende agendabestand met de rechtermuisknop te klikken, en dan onder eigenschappen read only weg te vinken. Als je dat bestand niet ziet met de muis helemaal naar links op het scherm gaan en dat naar rechts "trekken".
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:11
- Locatie: Oost Nederland
Re: Lightning read only?
Dit lukt bij mij niet met de agenda gekoppeld aan de outlook (/hotmail)-account.
Maar het is op zich geen probleem omdat ik deze niet gebruik voor mijn lopende afspraken.
Maar het is op zich geen probleem omdat ik deze niet gebruik voor mijn lopende afspraken.