Plotsklaps wil op verschillende accounts Thunderbird / Lightning het wachtwoord van de google account niet meer accepteren.
Om de haverklap krijg ik de melding :
https://www.google.com vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. De website meldt: “Google CalDAV”
Ik kan invullen wat ik wil maar hij komt direct terug met dezelfde melding. Op verschillende PC's, met verschillende accounts, wel allemaal zelfde geprogrammeerd, agenda's aangeroepen in Caldav en agenda's met elkaar gedeeld
Heeft iemand enig idee waarom Thunderbird / Lightning ruzie heeft met Google?
Wachtwoord google-account werkt niet
-
-
- Beheerder
Re: Wachtwoord google-account werkt niet
Ik werk zelf niet met Google Calendar Sync, maar lijkt het ]hierop ? Onder dat bericht staan ook enkele mogelijke oplossingen voor het probleem.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
CalDAV van Google schijnt nog experimenteel te zijn. Zie ook dit artikel, i.h.b. de opmerking en de verwijzing onderaan.
Doe eens gek. Let op je spelling.
-
NA 2 dagen herstarten, resetten en opnieuw invoeren van wachtwoorden en gebruikersnamen loopt alles weer. Maar waarom? geen idee.
Mocht iemand anders dit probleem hebben:
Ik heb het gevoel dat ouderwets degelijke PC-herstart het laatste zetje heeft gegeven in de goede richting.
Dank voor het meedenken, voor mij kan hij dicht.
Mocht iemand anders dit probleem hebben:
Ik heb het gevoel dat ouderwets degelijke PC-herstart het laatste zetje heeft gegeven in de goede richting.
Dank voor het meedenken, voor mij kan hij dicht.