Lightning hoe kan ik de kalender gegevens van 2011 verwijderen, zonder ze 1 voor één te verwijderen?
En wat met gegevens die over meerdere jaren herhaald worden ?
Gegevens van het voorbije jaar verwijderen
-
-
Re: gevens van het voorbije jaar verwijderen
Niet dus; althans ik heb geen mogelijkheid ontdekt.
Mijn poging om de agenda te exporteren, te wijzigen en daarna, kleiner, te importeren (als workaround) bleek nog veel meer moeite te kosten dan het één voor één verwijderen van de bestaande afspraken.
Het probleem van de herhalende afspraak los ik, handmatig, op door een afspraak niet over een jaargrens heen te plannen. Elke herhalende afspraak wordt in mijn agenda gepland t/m 31/12, waarna een nieuwe cyclus volgt per/na 01/01 van het jaar daarna.
Mijn poging om de agenda te exporteren, te wijzigen en daarna, kleiner, te importeren (als workaround) bleek nog veel meer moeite te kosten dan het één voor één verwijderen van de bestaande afspraken.
Het probleem van de herhalende afspraak los ik, handmatig, op door een afspraak niet over een jaargrens heen te plannen. Elke herhalende afspraak wordt in mijn agenda gepland t/m 31/12, waarna een nieuwe cyclus volgt per/na 01/01 van het jaar daarna.
-
Je opent het menu Gebeurtenissen en taken > Gebeurtenissen zoeken. Kies dan vervolgens in het zoekscherm Alle Gebeurtenissen.
Selecteer daarna met de shift-toets de gewenste gebeurtenissen en verwijder ze.
Selecteer daarna met de shift-toets de gewenste gebeurtenissen en verwijder ze.
Windows; Firefox; Thunderbird
-
Heeft dit het gewenste resultaat gehad?
-
Re: Gegevens van het voorbije jaar verwijderen
Hoi Pettic,
Ik heb deze actie ondernomen met als gevolg dat de zich jaarlijks herhalende feestdagen waren verdwenen.
Dat lijkt mij echter niet de bedoeling!
Groet,
kidmort
Ik heb deze actie ondernomen met als gevolg dat de zich jaarlijks herhalende feestdagen waren verdwenen.
Dat lijkt mij echter niet de bedoeling!
Groet,
kidmort
-
Ik had dan ook geschreven:"selecteer de gewenste gebeurtenissen". Blijkbaar heb je ze allemaal geselecteerd.
-
Hoi Pettic,
Groet,
kidmort
Idd, was niet zo slim van mij.Ik had dan ook geschreven:"selecteer de gewenste gebeurtenissen". Blijkbaar heb je ze allemaal geselecteerd.
Groet,
kidmort