Ik gebruik TB 306 met Lightning. Alles werkt prima enkel de uren worden steeds weergegeven in het formaat 01 - 12 zonder mededeling am of pm. Hoe kan je 24-uren formaat invoeren of kan dit niet.
Mvg,
Rudi
lightning en uren notificatie
-
Re: lightning en uren notificatie
Bij mij werkt Ligthning met een 24-uursformaat.
Wellicht een Windows-instelling?
Wellicht een Windows-instelling?
Windows; Firefox; Thunderbird
-
- Moderator
-
Gebruikt Lightning wel de juiste tijdzone? Je kunt dit controleren door een nieuwe gebeurtenis aan te maken en in dat venster bij Opties bovenaan Tijdzone te selecteren. Je zou dan Europe/Amsterdam moeten zien, wat te wijzigen is door op de waarde ervan te klikken. (Dit is overigens de waarde die in de configuratie-editor calendar.timezone.local heet.)
Voor zover ik weet gebruikt Lightning het gebruikelijke weergaveformaat van die zone, en mag dit in Windows geen probleem zijn. Mogelijk is de fout ontstaan door eerder gebruik van een Engelstalige versie.
Gegevens over het aanpassen van de tijdzone en -notatie in Windows is o.a. hier te vinden.
Voor zover ik weet gebruikt Lightning het gebruikelijke weergaveformaat van die zone, en mag dit in Windows geen probleem zijn. Mogelijk is de fout ontstaan door eerder gebruik van een Engelstalige versie.
Gegevens over het aanpassen van de tijdzone en -notatie in Windows is o.a. hier te vinden.
Doe eens gek. Let op je spelling.
-
- Beheerder
Rudi,rudis schreef:Ik gebruik TB 306 met Lightning.
Volgens mij is Thunderbird 3.0.4 vooralsnog de recentste versie.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Bedankt voor de hulp, het was idd de instelling van de urennotificatie bij Windows.