Ik heb een probleem met Lightning. Het opstarten van Thunderbird duurt een eeuwigheid. Klik op de kalender-tab dan werkt Thunderbird niet neer en wordt door Windows afgesloten.
Heb Lightning gedeïnstalleerd, Thunderbird start weer vlot op. Vervolgens weer Lightning toegevoegd zelfde probleem bij de herinstallatie werd de oude kalender geladen. Deze is naar mijn mening corrupt geraakt. Het probleem is ontstaan toen ik een verjaardag toevoegde met een begindatum 01-01-1974. In Thunderbird staat in de rechterkolom deze datum een groot aantal keren weergegeven.
Wie kan helpen. ik heb Vista FF en Thunderbird. Ik beschik over een backup bestand maar kan dat niet terugzetten omdat ik binnen Lightning niet kan werken
Pierre
Lighting 0.8 werkt niet meer
-
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
-
- Berichten: 1510
- Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
- Locatie: Leeuwarden
Met een nieuw profiel in Thunderbird mag ie ook zijn hele email account opnieuw gaan instellen. Lijkt me wat overdreven.
Sluit Thunderbird af en blader naar de profielmap. Hernoem het bestand storage.sdb naar storage.oud en start Thunderbird/Lightning opnieuw op.
Volgens mij moet de agenda dan leeg zijn en wellicht werkt het dan weer. Je agenda ben je dan wel kwijt
.
Sluit Thunderbird af en blader naar de profielmap. Hernoem het bestand storage.sdb naar storage.oud en start Thunderbird/Lightning opnieuw op.
Volgens mij moet de agenda dan leeg zijn en wellicht werkt het dan weer. Je agenda ben je dan wel kwijt
