Ik wil graag dat we een gezamenlijke kalender gebruiken zodat ik en zij op de hoogte blijven van elkaars afspraken Ik lees van alles maar een duidelijke beschrijving is er niet

Thnx
Ik neem aan dat je met XP pro werkt?Bertus schreef:Heren, Dames.
Wie kan mij kort en bondig
uitleggen hoe ik meerdere gebruikers op de zelfde PC met de zelfde Lightning calender
Thnx
folder moet je zien als een gedeeld pad. vb. file:///c:\documents and settings\all users\...\agenda.icsFolder moet ik dus zien als een bestand(.ics) in gedeelde documenten?
Wat betreft de mail en adresboek, dit moet je eens navragen in het TB forum. Hier heb ik geen idee van...heb m aan de praat gekregen, gaat dit ook zo makkelijk met een gezamelijk mail account en gezamenlijk adresboek?
Wat betreft private: Op deze manier ziet Sunbird/Lightning je dus als 1 gebruiker. Hierdoor zal de knop private niet lukken.en de button met private Confused
Dit is volgens mij windoos gerelateerd...Ik vul in het nieuwe calender aanmaak de lokatie in met file:///C:\folder\shared folder\bestand.ics en dit wordt automatisch omgezet naar file:///C:/folder/all users/Documenten/bestand.ics
Neen, dit kan allemaal perfect in zowel lightning als Sunbird. Het enige verschil tussen beide is dat het ene standalone is, en het andere geïntegreerd in TB. Maar qua werking doen ze (ongeveer) identiek hetzelfde.Volgens mij(correct me if I am wrong) heb jij het over Sunbird. Lightning werkt in Thunderbird