Doneer voor de advertentie !
-
Dat is inderdaad netter...
Maar dan komt alle mail bij de webmaster terecht of niet?
En die regelt niet de financiën...
Maar dan komt alle mail bij de webmaster terecht of niet?
En die regelt niet de financiën...
Administrateur Steun Firefox
-
Kun je niet meerdere e-mailadressen aanmaken bij het domein steunfirefox.nl? Dat je bijvoorbeeld webmaster@steunfirefox.nl voor de webmaster houdt en bv info@steunfirefox.nl of donaties@steunfirefox.nl voor donaties houdt.
Het moet dan natuurlijk wel kunnen met de hosting.. soms heb je nl maar 1 e-mail adres erbij zitten.
Het moet dan natuurlijk wel kunnen met de hosting.. soms heb je nl maar 1 e-mail adres erbij zitten.
-
Ik heb een "pakket" aangemaakt/gereseveerd met het volgende:
1 mysql database (Maximaal 10)
1 ftpaccount (maxiaal oneindig)
5 gig dataverkeer als het meer wordt kan niet zo er veel kwaad
100 mb webosting
en onbeperkt aantal email adreseen.
Dus even handig wie de leiding neemt voor de donaties enz... Die moet me even mailen... ofzo (Of pmen)
1 mysql database (Maximaal 10)
1 ftpaccount (maxiaal oneindig)
5 gig dataverkeer als het meer wordt kan niet zo er veel kwaad
100 mb webosting
en onbeperkt aantal email adreseen.
Dus even handig wie de leiding neemt voor de donaties enz... Die moet me even mailen... ofzo (Of pmen)
-
Ziet er goed uit 
Ik denk dat wat Gert-Paul zegt het beste is...
Ik zal dan wel de info@steunfirefox.nl op me nemen...
Joost neemt dan wel webmaster@steunfirefox.nl
Wie er over de donaties gaat is nog niet bekend. Ik waarschijnlijk niet en ik hoop dat iemand (die hier erg bekend is) dat wil doen.
Nirwana heeft aangegeven dat hij even gaat rondvragen bij Mozilla of we geen bankrekening onder hun naam kunnen openen...

Ik denk dat wat Gert-Paul zegt het beste is...
Ik zal dan wel de info@steunfirefox.nl op me nemen...
Joost neemt dan wel webmaster@steunfirefox.nl
Wie er over de donaties gaat is nog niet bekend. Ik waarschijnlijk niet en ik hoop dat iemand (die hier erg bekend is) dat wil doen.
Nirwana heeft aangegeven dat hij even gaat rondvragen bij Mozilla of we geen bankrekening onder hun naam kunnen openen...
Administrateur Steun Firefox
-
Wil ik wel doen ben in het dagelijkse leven administrateur dus dat moet wel lukken. Zolang het maar bij mij thuis kan gebeuren. (dat is de einge voorwaarde die ik stel) Ik weet alleen niet of ik hier bekend genoeg ben? Als er iemand bezwaar heeft hoor ik het wel.Wie er over de donaties gaat is nog niet bekend. Ik waarschijnlijk niet en ik hoop dat iemand (die hier erg bekend is) dat wil doen.
-
Ik neem aan van wel.
Als jullie even een email met jullie gewenste wachtwoord.
Donaties.
Misschien werkt het handig om "elkaar" direct te spreken via irc ipv een vertraging van een paar minuten.
<a href='irc://irc.quakenet.org/firefoxfonds'>irc.quakenet.org clannel #firefoxfonds</a> heb ik een irc channel aan gemaakt
Dit praat makkelijker
kan met de ChatZilla Extensie van FF of met mirc
Als jullie even een email met jullie gewenste wachtwoord.
Donaties.
Misschien werkt het handig om "elkaar" direct te spreken via irc ipv een vertraging van een paar minuten.
<a href='irc://irc.quakenet.org/firefoxfonds'>irc.quakenet.org clannel #firefoxfonds</a> heb ik een irc channel aan gemaakt

Dit praat makkelijker
kan met de ChatZilla Extensie van FF of met mirc
Laatst gewijzigd door Eris op 8 januari 2005, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Steun Firefox en <a href='http://www.steunfirefox.nl'>Doneer</a> ONLINE!!!!!!!!!
-
Heb ook even een "pers" bericht verstuurd naar
www.spreadfirefox.com en
www.spreadfirefox.nl en
http://www.mozillazine.org/
met het verzoek of ze dit persbericht op hun voorpagina willen plaatsen.
So let's keep our fingers crossed
www.spreadfirefox.com en
www.spreadfirefox.nl en

-
-
Op spreadfirefox.com kun je ook een blogpost aanmaken en dan vragen of ze die op de voorpagina willen plaatsen als community-blogpost. Dat zou beter zijn dan de huidige manier.aasgier schreef:Heb ook even een "pers" bericht verstuurd naar
www.spreadfirefox.com en
www.spreadfirefox.nl en
-
-
-
Als je ingelogd bent kun je in het menu linksboven op 'Create Content' klikken. Dan kun je daarna voor Blog Entry kiezen.aasgier schreef:Hoe doe je dat? Kan je me een beetje opweg helpen?Op spreadfirefox.com kun je ook een blogpost aanmaken en dan vragen of ze die op de voorpagina willen plaatsen als community-blogpost. Dat zou beter zijn dan de huidige manier.
Daar kun je dan het bericht typen. Zorg ervoor dat als category 'Spreading Firefox' geselecteerd is. Vooral die artikelen komen links in de categorie blogs te staan.
Misschien is het wel handig te wachten tot steunfirefox.nl live is, zoals Eris al noemde. Dan kunnen we mensen gelijk daarheen sturen.
-
Ronald-Jan heeft immidels info@steunfirefox.nl
Steun Firefox en <a href='http://www.steunfirefox.nl'>Doneer</a> ONLINE!!!!!!!!!
-
Als je ingelogd bent kun je in het menu linksboven op 'Create Content' klikken. Dan kun je daarna voor Blog Entry kiezen.
Daar kun je dan het bericht typen. Zorg ervoor dat als category 'Spreading Firefox' geselecteerd is. Vooral die artikelen komen links in de categorie blogs te staan. Misschien is het wel handig te wachten tot steunfirefox.nl live is, zoals Eris al noemde. Dan kunnen we mensen gelijk daarheen sturen.

-
Dan maar eventjes bewerken als de site wel live is..aasgier schreef:Als je ingelogd bent kun je in het menu linksboven op 'Create Content' klikken. Dan kun je daarna voor Blog Entry kiezen.
Daar kun je dan het bericht typen. Zorg ervoor dat als category 'Spreading Firefox' geselecteerd is. Vooral die artikelen komen links in de categorie blogs te staan. Misschien is het wel handig te wachten tot steunfirefox.nl live is, zoals Eris al noemde. Dan kunnen we mensen gelijk daarheen sturen.In mijn enthousiasme was ik weer eens iets te snel. Ik had zelf al uitgevonden hoe ik een berichtje moest plaatsen. Het kwaad is dus al geschied.