Adressen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Pietergompie
    unknown unknown

Adressen

Bericht door Pietergompie »

Hallo lezers
Een tweede vraag.Ik kan geen e-mail adressen invoeren in mijn adresboek.Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe.
Mvg Piet TIA
frits
    unknown unknown

Bericht door frits »

Met welke versie van Thunderbird werk je? Als ik versie 0.2 erbij pak (de meest stabiele versie), en ik pak het adressenboek en klik op New Card, dan kan ik onder het tabblad Contact naam, e-mailadres, telefoonnummer invullen. Geen probleem wat dat betreft. Wat en wanneer gaat er verkeerd bij je?
Mad Maks
    unknown unknown

Bericht door Mad Maks »

Als je versie 0.2 Nl gebruikt klopt het dat je geen adressen kan aanmaken. Ik had een fout gemaakt bij de vertaling :-( :oops:

een paar dagen na de publicatie heb ik een update op de site geplaats die dit probleem verhelpt. download onder het kopje 0.2 de nl-NL-mail.jar en plaats deze in de chrome dir. of download opnieuw de zip of installer.

Groet

MM
Pietergompie
    unknown unknown

Bericht door Pietergompie »

Had al een nieuwe gedownload,maar toch bedankt.Ik heb nog wel de volgende vraag:De optie zoeken in nieuwsgroepen werkt niet,krijg steeds een foutmelding over syntax error.Zoeken in mail werkt wel.Enig idee?
Mvg Piet