je link van je earo flip 3d werkt niet!..
miss een alternative?

Alternatieve downloadlinks (op basis van de naam):Emprex schreef:rappie pappie,
je link van je earo flip 3d werkt niet!..
miss een alternative?
Het ziet er weer mooi uit. Safari als browser mag dan natuurlijk ook niet ontbrekenrappie pappie schreef:Nou ik heb van m'n xp maar eens een macje gemaakt.
inderdaad ben er ook wel benieuwd naarnirwana schreef:Het ziet er weer mooi uit. Safari als browser mag dan natuurlijk ook niet ontbrekenrappie pappie schreef:Nou ik heb van m'n xp maar eens een macje gemaakt.
Kun je er ook direct bij vermelden wat voor soort software je voor deze transformatie gebruikt hebt ? Dan kunnen anderen daar ook eens mee aan de slag.
Het ging me ook niet om de kwaliteit van de browser, maar meer om het feit dat Safari van Apple is. En ook Safari voor Windows ziet er erg Aqua uit.rappie pappie schreef:Ik gebruik daarvoor al een tijdje opera.Die is veel beter als safari
Ben ik het mee eens.nirwana schreef:Het ging me ook niet om de kwaliteit van de browser, maar meer om het feit dat Safari van Apple is. En ook Safari voor Windows ziet er erg Aqua uit.rappie pappie schreef:Ik gebruik daarvoor al een tijdje opera.Die is veel beter als safari
Ali-Minimalo!Lontronics schreef:Geen icons, geen verdere poespas, gewoon Blackbox als snelle eenvoudige window manager in combinatie met X.
Ook mooi speelgoed. Alleen jammer van deze evil bugsin de core duo... Heb er zelf helaas ook al een jaar last vanLontronics schreef:Een Dell laptop Inspiron 9400 core duo 2,17Ghz