Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Ria schreef:Sinds kort heb ik ontdekt dat het ook mogelijk is om in Word webpagina's te maken.
Begin er niet mee, zou ik zo zeggen. Word levert verschrikkelijke HTML af. Als je het dan toch wilt gebruiken, laat dan de Word HTML Cleaner er eerst eens op los. Dit programmaatje zorgt ervoor dat alle overbodige tags er uit zijn (de Microsoft tags ).
ByteWarrior schreef: Als je het dan toch wilt gebruiken
Gebruiken doe ik niet echt; ik probeer iets in elkaar te draaien voor de lol. De probeersels bereiken nooit de FTP-server.
Het was de Digitale Consument die met het idee kwam om een webpagina in Word te maken. Had ik nooit eerder van gehoord.
Zoals wij natuurlijk al maanden verkondigen:
"Gebruik nooit de Microsoft Office HTML export functie. De HTML code die daar uit komt is slecht voor je gezondheid (en voor die van de armzalige bezoekers van je website)."
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
ik gebruik sinds enkele dagen Edit pad Pro (voor oa ook PHP)
dit is het handigste in gebruik tot nu toe vooral qua inspringen en afbreken enzo
Ik heb eigelijk nooit lang een WYSIWYG editor gebruikt (in het begin een tijdje). ik gebruik dit momenteel alleen maar voor lange stukken code die sneller gaan met een WYSIWYG editor (grootte tabellen enzo)
Ik heb sinds kort een Valid HTML pictogram op mijn site staan, maar ik dach (zeer ten onrechte) dat mijn site in orde was
Mijn vorige site gaf wel een foute weergave in Internet explorer maar niet in netscape, firefox, mozilla, opera
Irmen schreef:Zoals wij natuurlijk al maanden verkondigen:
"Gebruik nooit de Microsoft Office HTML export functie. De HTML code die daar uit komt is slecht voor je gezondheid (en voor die van de armzalige bezoekers van je website)."
Het is niet voor niets dat er in de goede HTML-editors de optie "Clean up Word HTML" zit. Dat zegt denk ik voldoende.
In Macromedia Dreamweaver zag ik die optie voor het eerst.
En HTMLTidy biedt die optie ook. En zo zit het ook in HTML-Kit geintegreerd.