Beste forumbeheerders,is het aangeraden om het VPN programma "BETTERNET"te installeren?Ik maak veel gebruik van gratis wifi en wil veilig bankieren.
mvg Bert.
wifi
-
- Beheerder
Re: wifi
Bert,
Als je wilt bankieren via gratis Wifi dan lijkt een VPN-oplossing mij wel vereist.
Ik zou niet weten waarom een bedrijf gratis een VPN-dienst zou aanbieden, dus als dat wel zo is dan word ik eerst wat achterdochtig. Zelf zeggen ze ad-free te zijn, maar Lifehacker geeft aan dat er in bepaalde apps wel ads worden getoond: http://lifehacker.com/betternet-is-a-fr ... 1735605398
Maar goed, dat mag je verwachten als het gratis wordt aangeboden.
Ik denk dat Lifehacker het in zijn laatste alinea goed verwoord: dit lijkt een goede dienst voor gebruik met een publieke WiFi.
Als je wilt bankieren via gratis Wifi dan lijkt een VPN-oplossing mij wel vereist.
Ik zou niet weten waarom een bedrijf gratis een VPN-dienst zou aanbieden, dus als dat wel zo is dan word ik eerst wat achterdochtig. Zelf zeggen ze ad-free te zijn, maar Lifehacker geeft aan dat er in bepaalde apps wel ads worden getoond: http://lifehacker.com/betternet-is-a-fr ... 1735605398
Maar goed, dat mag je verwachten als het gratis wordt aangeboden.
Ik denk dat Lifehacker het in zijn laatste alinea goed verwoord: dit lijkt een goede dienst voor gebruik met een publieke WiFi.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
nirwana, bedankt voor deze snelle respons,IK draai op win 10,en daar is volgens mij ook een vpn verbinding beschikbaar.hoe kan ik mij daar inloggen?
Zal hier een bijlage toevoegen .
Zal hier een bijlage toevoegen .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Beheerder
Windows kan wel gebruik maken van VPN, maar dat is doorgaans voor verbinding met bedrijfsnetwerken. Dat is niet waar jij naar op zoek bent.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn