Leuk programma.
Ooit ondervonden dat te installeren software soms ongevraagde programma's wil bijvoegen ?
Bekijk dit dan even ofwel hier.
Unchecky
-
- Beheerder
Re: Unchecky
Bedankt voor de tip, maar wat is jouw reden om te verwijzen naar WinX HD Video Converter Ultra ?
Of is dat een voorbeeld van een installatie-programma die de nodige ongevraagde software (adware, spyware) meebrengt en waarmee je een installatie van Unchecky kunt uitproberen ?
Als je naar Unchecky wilt verwijzen, dan zou ik denken dat je naar http://unchecky.com/ verwijst, aangezien dat volgens mij de officiële website is.
Of is dat een voorbeeld van een installatie-programma die de nodige ongevraagde software (adware, spyware) meebrengt en waarmee je een installatie van Unchecky kunt uitproberen ?
Als je naar Unchecky wilt verwijzen, dan zou ik denken dat je naar http://unchecky.com/ verwijst, aangezien dat volgens mij de officiële website is.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Ach, wat een blunder.nirwana schreef:Bedankt voor de tip, maar wat is jouw reden om te verwijzen naar WinX HD Video Converter Ultra ?

Software van MajorGeeks is naar het schijnt (erg) betrouwbaar, maar vermits het een beta versie betrof was ik op zoek naar de officiële link, met de gekende vergissing als gevolg.
Sorry hoor. De bedoeling was goed.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît pas (Blaise Pascal).
-
- Beheerder
De bedoeling was zeker goed en als iedereen UnChecky gebruikt dan is er vast ook minder ongewenste software actief. Daarom heb ik de 2e link in jouw bericht aangepast.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn