hoe pas je wikipaginatitels aan?
-
hoe pas je wikipaginatitels aan?
ik heb wat huisgehouden in de wiki en ben wat paginatitels tegengekomen die beter zouden kunnen... is dat moeilijk te doen? het lijkt alsof de paginatitel de identificatie van de pagina is, ik kan me voorstellen dat het wat gecompliceerd kan zijn...
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
-
Re: hoe pas je wikipaginatitels aan?
Dat is inderdaad vrij gecompliceerd. De titels vormen immers de link naar andere pagina's. Als je de titel dus wijzigt, dan zal je misschien enkele links 'breken'.ucchan schreef:ik heb wat huisgehouden in de wiki en ben wat paginatitels tegengekomen die beter zouden kunnen... is dat moeilijk te doen? het lijkt alsof de paginatitel de identificatie van de pagina is, ik kan me voorstellen dat het wat gecompliceerd kan zijn...
-
- Beheerder
Eens een nieuwe versie van de MediaWiki-software installeren zal vast wonderen doen. Doch verwacht dat ergens na het uitbrengen van Firefox 1.0.Anne schreef:Misschien tijd voor Wiki software waar de titel en de "slug" gescheiden zijn?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Moderator
-
lost men dat op wikipedia niet als volgt op:
- de inhoud van de pagina wordt overgezet naar de nieuwe pagina (met de aangepast titel)
- en vervolgens wordt de oude pagina doorgelinkt naar de nieuwe?
(maar vraag me niet hoe complex of hoeveel werk dat juist is, kan me voorstelen dat toch al gauw ffjes mee bezig bent..
- de inhoud van de pagina wordt overgezet naar de nieuwe pagina (met de aangepast titel)
- en vervolgens wordt de oude pagina doorgelinkt naar de nieuwe?
(maar vraag me niet hoe complex of hoeveel werk dat juist is, kan me voorstelen dat toch al gauw ffjes mee bezig bent..

-
- Moderator
-
-
- Moderator