We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Mocht ik nu terug willen gaan naar IE, wat mij onwaarschijnlijk en onlogisch lijkt, wacht ik daarmee wel met die nieuwe lek in IE
Die pas 10 oktober gefixed wordt
Met 2.0 ben ik ook weer terug bij Firefox op mijn MAC. Opera beviel uitstekend er zit standaard erg veel in. Maar bepaalde zaken kun je niet aan of uitzetten als je dat wilt of toevoegen via een extensie. Dat ging mij steeds meer tegenstaan. Dus daarom weer terug naar FF 2.0. Deze versie lijkt me ook een stukje sneller en wendbaarder.
Ik blijf natuurlijk wel andere browsers testen. Ik zie erg uit naar Safari 3.0 en Shiira. (IE lig ik inmiddels niet meer wakker van)(moet er helaas op mijn werk nog mee werken)
Je kunt geen MS programma gebruiken of je komt dingen tegen die je al eens eerder ergens anders gezien hebt. Dat begon al bij (PC-MS)-dos
Iedereen pikt weleens een goed idee maar een miljarden bedrijf daar mee opbouwen vind ik niet fijntjes. Maar ja....$$$
Als de ontwikkelaars van OSS maar creatief blijven wordt de voorsprong toch steeds groter en zullen steeds meer overheidsinstellingen er op over gaan. Het zijn toch belastingcenten, nietwaar?
Op school hebben die idoten nog steeds geen Firefox geinstalleerd. Ik heb het ook niet voorgesteld, want ik weet dat het waarschijnlijk toch niet gebeurt. De systeembeheerder zal het denk ik geen probleem vinden, maar de directie...
Daarom neem ik mijn Firefox mee, portable, en heb ik altijd me bladwijzers, inloggegevens, extensies, cookies, en thema's bij me
Sebazzz schreef:De systeembeheerder zal het denk ik geen probleem vinden, maar de directie...
Hoezo ? Wordt anders het Kerstpakket vanuit Redmond voor de directie kleiner van omvang ? Wat maakt het hen nu uit waarmee er gesurft wordt ? Zolang het maar veilig gebeurt en voldoende mogelijkheden biedt, lijkt mij zo. Ik heb genoeg bedrijven gezien waar men IE zodanig dicht had getimmerd dat je er vrijwel niets fatsoenlijks meer mee kon doen. Dan kun je toch beter Firefox gebruiken, want daarbij hoef je geen ActiveX te beveiligen en allerlei andere updates voor het besturingssysteem te installeren om je netwerk een beetje veilig te houden. Firefox is wat een browser behoort te zijn: een toepassing in plaats van een groot beveiligingsrisico.