Switchen tussen browsers
Switchen tussen browsers
Hallo mozilla-experts!
Ik heb wat zitten neuzen op diverse sites over mozilla en kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het er zeer goed uit ziet. Ok, er zitten wat bugs in, maar alsof IE perfect is...
Maar toch wil ik ook IE erbij houden, dit omdat ik ook wat websites maak en wil dat ik deze in beide kan checken om zo voor een breed publiek toegankelijk te zijn. (en niet hier in de blacklist te verschijnen!)
Is het mogelijk om eenvoudig tussen IE en Mozilla te schakelen, zonder allerlei gegevens te moeten wijzigen? Of nog beter, zonder opnieuw op te starten?
Thanx in advance mensen!
Ik heb wat zitten neuzen op diverse sites over mozilla en kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het er zeer goed uit ziet. Ok, er zitten wat bugs in, maar alsof IE perfect is...
Maar toch wil ik ook IE erbij houden, dit omdat ik ook wat websites maak en wil dat ik deze in beide kan checken om zo voor een breed publiek toegankelijk te zijn. (en niet hier in de blacklist te verschijnen!)
Is het mogelijk om eenvoudig tussen IE en Mozilla te schakelen, zonder allerlei gegevens te moeten wijzigen? Of nog beter, zonder opnieuw op te starten?
Thanx in advance mensen!
-
Re: Switchen tussen browsers
Als ik het goed versta wil je dus dat je een link ook kan openen met IE, zonder omwegen (copy/paste).Mike schreef:Is het mogelijk om eenvoudig tussen IE en Mozilla te schakelen, zonder allerlei gegevens te moeten wijzigen? Of nog beter, zonder opnieuw op te starten?
Je kan Launchy gebruiken. Je kan dan rechtsklikken op een link en een andere browser uit de lijst kiezen. Browsers (e.a.) worden automatisch gedetecteerd. Je kan je links dan ook met Oper, K-Meleon, Maxthon, etc openen.
-
De extensie IEview gebruik ik regelmatig: http://extensionroom.mozdev.org/more-info/ieview
Of misschien bedoel je iets als MozIE: http://www.zeit.ca/mozie/
Of misschien bedoel je iets als MozIE: http://www.zeit.ca/mozie/
-
-
-
Een uitbreiding op IE View is IE Tab. Deze extensie opent IE binnen Mozilla of Firefox, om het simple te zeggen. Met 1 druk op de knop is op deze manier om te schakelen van browser.
Aangezien niet heel IE geopend moet worden gaat het ook sneller. En heel positief vind ik ook dat de browser er niet uit gaat zien als IE, maargoed misschien zijn er personen die IE mooi vinden.
Terugschakelen gaat ook makkelijk, met de ene druk op de knop.
EDIT:
De datum staat er ook zo klein...
IE Tab was er toen nog niet eens. Naja, nu wel, en dat mag iedereen weten. Augustus 2004.. 
Aangezien niet heel IE geopend moet worden gaat het ook sneller. En heel positief vind ik ook dat de browser er niet uit gaat zien als IE, maargoed misschien zijn er personen die IE mooi vinden.
Terugschakelen gaat ook makkelijk, met de ene druk op de knop.

EDIT:
De datum staat er ook zo klein...

-
-
-