Uitproberen toch ?
-
Uitproberen toch ?
Ik heb ontzettend last van pop-up's, onverwachte geluiden, en ik haat commercie. Met popupblokkers kan je een heel eind komen. Toen ik met Firefox ging werken, viel mij de rust in het scherm op. Ik had Adblock en filter g (geloof ik). Helaas kreeg ik een vervelende storing, waarbij ik afbeeldingen, die ik eerst wel zag, niet meer zag. Inmiddels is dat probleem gelukkig verholpen.
Ik gebruik Firefox en IE naast elkaar. Er zijn sites die gewoon beter zijn te bekijken met IE (lay out ).
Veel mensen durven niet te veranderen omdat ze weten dat MS computers dan van slag kunnen raken. Dat Firefox gratis is zal ook wel met commercie te maken hebben misschien????
Als het maar werkt, daar gaat het om.
Internetten is al duur genoeg, he UPC?
Ik gebruik Firefox en IE naast elkaar. Er zijn sites die gewoon beter zijn te bekijken met IE (lay out ).
Veel mensen durven niet te veranderen omdat ze weten dat MS computers dan van slag kunnen raken. Dat Firefox gratis is zal ook wel met commercie te maken hebben misschien????
Als het maar werkt, daar gaat het om.
Internetten is al duur genoeg, he UPC?
Fact & Fiction. Illusion & Reality. Iedere speurtocht roept nieuwe vragen op.
-
- Moderator
Re: Uitproberen toch ?
Dat ligt niet zozeer aan Firefox, maar aan Windows.RONNIEBOY schreef: Veel mensen durven niet te veranderen omdat ze weten dat MS computers dan van slag kunnen raken.
Ook zonder FF kan Windows lelijk van slag raken.
Sterker nog, daar staat Windows 'een beetje' om bekend.

Een beetje?adri schreef:een beetje

-
-
De periode van uitproberen is voorbij. Ik gebruik firefox voor 99%. Ik heb ook nog wat handige extensies erbij gezet. Prettige dag allemaal.RONNIEBOY schreef: Ik gebruik Firefox en IE naast elkaar. Er zijn sites die gewoon beter zijn te bekijken met IE (lay out ).
Fact & Fiction. Illusion & Reality. Iedere speurtocht roept nieuwe vragen op.
-
-
-
Tsja, er waren ook van die mensen die dachten dat het internet vernieuwd was toen IE7 via de automatisch update binnen gekomen was.
Au!Samuël schreef:Ik betaal elke maand € 41,95 voor een schrale 10 GB.![]()
-
-
-
- Moderator
Ik heb zelfs al iemand gesproken die hem eruit gegooid heeft (ik dacht dat dat niet kon...) en weer terug is naar IE6.Polar Monk schreef:Nadat IE7 binnnen was en geïnstalleerd ben ik er een half uur mee aan de slag gegaan en ben tot de conclusie gekomen dat er geen enkele reden voor mij is om van FF af te gaan. Waarom? Gewoon een fijne browser, leuke, handige en fije extensies én "highly pimpable".

-
- Beheerder
Als je IE7 verwijdert, dan ben je weer terug op IE6. Dat heb ik inderdaad ook al eens gedaan. De tabbladen van IE7 zijn wel handig (voor iemand die Firefox gewend is), maar de nieuwe opbouw van het menu en de werkbalken vind ik hopeloos bij IE7. Geen wonder dat Microsoft al nadenkt over een IE8.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Moderator