Ik heb vanmiddag firefox opnieuw geinstalleerd na een pc crash. Ik heb nu versie 1.5.0.6 geinstalleerd. Maar bij eerdere versies van Firefox had ik altijd aan de rechterzijde keurig een scrollbar. Die is bij deze installatie compleet verdwenen.
Iemand enig idee?
Tnx alvast!
scrollbar verdwenen
-
- Beheerder
Ik zou het eens met een nieuw profiel proberen. Je hebt Firefox wel opnieuw geinstalleerd, maar heb je ook de hele computer nieuw geinstalleerd ? Als er nog een oud profiel is blijven staan dan kan dat die verdwenen schuifbalk mogelijk verklaren.
Update: ook kan het helpen om het standaardthema te gebruiken (als je dat niet al deed). Dit nav www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=158168
Update: ook kan het helpen om het standaardthema te gebruiken (als je dat niet al deed). Dit nav www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=158168
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Je kunt je bladwijzers en wachtwoorden etc meenemen naar je nieuwe profiel. De makkelijkste manier is om met mozbackup een backup te maken van je oude profiel (alleen de echt relevante dingen, neem je extensies niet mee!) en die backup te herstellen in je nieuwe profiel
Wees meester en vormgever van jezelf
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox