hallo
Op het gevaar af domme dingen te vragen toch maar even wel:
ik zoek naar de icoontjes voor mozilla suite, mail en calender om zo leuk in mijn 'taakbalk' te zetten.
Als ik via mozilla (het draakje) de mail open zie ik er wel een staan in de onderbalk en even zo het icoontje van kalender, maar ik kan ze zelf niet te voorschrijn 'toveren'..
Wie helpt mij verder
groet
Michiel E. Smilde
icoontjes
-
-
-
Re: icoontjes
Misschien kan je daarvoor de sites met het gewenste favicon even bezoeken met Internet Explorer. Ze worden dan opgeslagen in de map C:\Documents and Settings\jij\Local Settings\Temporary Internet Files.mesmilde schreef:hallo
Op het gevaar af domme dingen te vragen toch maar even wel:
ik zoek naar de icoontjes voor mozilla suite, mail en calender om zo leuk in mijn 'taakbalk' te zetten.
Als ik via mozilla (het draakje) de mail open zie ik er wel een staan in de onderbalk en even zo het icoontje van kalender, maar ik kan ze zelf niet te voorschrijn 'toveren'..
Wie helpt mij verder
groet
Michiel E. Smilde
-
Re: icoontjes
Klik op Start -> Programma's -> Mozillamesmilde schreef:ik zoek naar de icoontjes voor mozilla suite, mail en calender om zo leuk in mijn 'taakbalk' te zetten.
Klik vervolgens met de rechtermuisknop op bijvoorbeeld Mozilla Navigator en dan Eigenschappen. In het tabblad Snelkoppeling kies je Ander pictogram en blader je vervolgens naar C:\Programs\mozilla.org\Mozilla\chrome\icons\default\. Zoek daar naar een gechikt icoontje, bijv main-window.ico.
-