Hallo,
Heb zojuist Mozilla 1.7 NL geïnstalleerd. Had hiervoor versie 1.6, ook NL. In 1.7 is nu bij mij de helft van de termen in het Nederlands, de andere helft in het Engels. Hoewel ik met de taal geen probleem heb, staat het toch een beetje vreemd.
Is het alleen bij mij verkeerd geggaan of was de vertaling nog niet af?
mvg
Johan
Mozilla 1.7 NL
-
Re: Mozilla 1.7 NL
Dit probleem komt spijtiggenoeg regelmatig voor als je update.Johan Dulac schreef:Is het alleen bij mij verkeerd geggaan of was de vertaling nog niet af?
Kijk eens op http://mozillanl.mozdev.org . Klik daar op ondersteuning. Daar wordt je probleem beschreven (en wat je er aan kan doen).
-
- Beheerder
Voor de duidelijkheid: "Sluit Mozilla af en wis de bestanden XUL.mfl en chrome/chrome.rdf uit je profielmap. Start nu Mozilla opnieuw op, en selecteer opnieuw Nederlands (en selecteer eventueel opnieuw een ander thema)."ByteWarrior schreef:Kijk eens op http://mozillanl.mozdev.org . Klik daar op ondersteuning. Daar wordt je probleem beschreven (en wat je er aan kan doen).
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Mozilla 1.7 gedeeltelijk Engels, ged. NL
Bedankt voor de aanwijzingen. Mozilla is nu weer geheel in het Nederlands
mvg
Johan Dulac
mvg
Johan Dulac
Is heel eenvoudig op te lossen, ik heb hetzelfde probleem gehad.Johan Dulac schreef:Hallo,
Heb zojuist Mozilla 1.7 NL geïnstalleerd. Had hiervoor versie 1.6, ook NL. In 1.7 is nu bij mij de helft van de termen in het Nederlands, de andere helft in het Engels. Hoewel ik met de taal geen probleem heb, staat het toch een beetje vreemd.
Is het alleen bij mij verkeerd geggaan of was de vertaling nog niet af?
mvg
Johan
Ga naar bewerken, voorkeuren, vormgeving en geef daar bij talen tegelijkertijd boven en onder Nederlands aan.
Dat was bij mij de oplossing.