nederlands taal pakket

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
ya
    unknown unknown

nederlands taal pakket

Bericht door ya »

Hallo ik ben Yves uit belgie ik heb op dit forum een link gevonden om het pakket te downloaden maar deze werkt niet
van de mozilla site het ik een NL pakket gedownload en de instructies gevolgd naar er staan 2 engelse paketten in en geen NL :( :(

Yves
Erik
Moderator
    unknown unknown

Bericht door Erik »

Ik neem aan dat je Mozilla Firefox bedoelt? In dat geval kun je het beste de nederlandse installer downloaden. Je kunt het beste eerst alle bestaande Firefox installaties verwijderen.

Vervolgens maak je een nieuw profiel aan. Hoe je dat doet, staat hier
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Gert-Paul
    unknown unknown

Bericht door Gert-Paul »

Het kan ook goed zijn dat het toch over de Mozilla Suite gaat, omdat het in dit forum geplaatst wordt en het taalpakket van Firefox erg verborgen is (hoewel hij wel zegt dat hij de link hier op het forum gevonde heeft).

Staat er bij Edit > Preferences > Appearance de Nederlandse taal vermeld? Kreeg je een foutmelding toen je het taalpakket van bv http://mozillanl.mozdev.org downloadde.