Als ik wil reageren op een nieuwsbericht op Mozbrowser.nl dan moet ik eerst inloggen. Dat doe ik, door het invullen van naam en wachtwoord linksonder op de pagina - en krijg dan mijn persoonlijke gegevens te zien. Als ik dan, ingelogd en wel, terugkeer naar de pagina met het nieuws waarop ik wil reageren - dan kan ik niet reageren maar moet ik opnieuw inloggen! Kan dit niet wat duidelijker geregeld worden?
Correctie: dit probleem doet zich alleen bij een beperkt aantal onderwerpen voor. Kennelijk kan de auteur van een bericht bepalen of er een reactie mag worden toegevoegd... Maar inderdaad: dat zou dan duidelijker kunnen worden aangegeven.
bavel schreef:Als ik dan, ingelogd en wel, terugkeer naar de pagina met het nieuws waarop ik wil reageren - dan kan ik niet reageren maar moet ik opnieuw inloggen!
Je hebt toch toevallig niet de "back" knop gebruikt om terug te gaan? (of backspace)??
Je hebt toch toevallig niet de "back" knop gebruikt om terug te gaan? (of backspace)??
Nee, ik ging opnieuw naar de pagina via de link in de Sage zijbalk. Ik zag geen andere mogelijkheid om naar de pagina terug te gaan: misschien is een extra knopje een idee?